خاک‌سپارى ۸ جنازه مجهول‌الهويه در دارالسلام کاشان در یکسال گذشته

غلامعلی ساران مدیرعامل دارالسلام کاشانکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری کاشان، از دفن جنازه‌ای با هویت نامشخص در قطعه‌ای مشخص در این آرامستان خبر داد و گفت: طی یک‌سال گذشته ۸ جنازه که نام و نشانی از آن‌ها یافت نشده در این آرامستان به خاک سپرده‌شده‌است.

غلامعلی ساران اعلام کرد: آخرین جنازه‌ای فاقد نام و هویتی که در این آرامستان خاکسپاری شد، سال قبل در مكانى با عنوان چاله نخاله در فاز ٢ ناجى آباد پیدا شده‌بود.

ساران گفت: این جنازه، پس از طى نمودن مراحل قانونى و با دستور مقام محترم قضايى و پليس آگاهى در قطعه مخصوص افراد با هویت مجهول و با رعايت تمام موازين بهداشتى و شرعى به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانیم:
+  آخرین دست نوازش را بر شانه‌ آدم‌ها می‌کشم 

+ ۱۰۵ نفر از ساکنان آسایش‌گاه گلابچی مجهول‌الهویه هستند

وی با اشاره به اینکه جنازه افراد با هویت نامشخص تا حدود ٦ ماه در سردخانه سازمان آرامستان‌ها نگه‌دارى مي‌شود خاطرنشان کرد: پس از این مدت، اگر كسى از بستگان و آشنايان وی مراجعه نكرد، جنازه آن فرد بعد از معاينه و نمونه‌بردارى‌هاى پزشكى قانونى با عنوان مجهول‌الهويه خاك‌سپارى مي‌شود، از همين رو تعداد افرادى كه به این صورت دفن مي‌شوند بسيار اندک است.

به گفته وی، در حدود یک سال اخیر، هشت جنازه مجهول‌الهویه در دارالسلام گلابچی با طی سیر مراحل قانونی توسط سازمان آرامستان‌ها در قطعه‌های مشخص، خاک‌سپاری شده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.