انتقال بیمار برای پیوند دست قطع‌شده با بالگرد هوایی از کاشان به تهران

انتقال بیمار با بالگرد به تهران برای پیوند دست قطع شدهکاشان فردا – مدیر بیمارستان شهید بهشتی کاشان از انتقال یک بیمار اورژانسی برای پیوند دست قطع‌شده با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستانی در مرکز خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان، دکتر سید محمدحسین مکی گفت؛ صبح شنبه ۱۸ مردادماه ۹۹ بر اثر تصادف دو خودرو سواری در جاده کاشان – مشهد اردهال، چند شهروند دچار آسیب شدند که ۷ نفر از حادثه‌دیدگان توسط ۱۱۵ به این بیمارستان بهشتی منتقل شده و بلافاصله توسط کادر پزشکی و پرستاری اورژانس بیمارستان اقدامات درمانی پیشرفته برای آن‌ها انجام شد.

دکتر مکی اضافه‌کرد: در بین این مصدومان، خانمی ۶۰ ساله بود که به‌علت قطع دست و شکستگی پا و جراحات زیاد، با تشخیص کادر پزشکی باید به بیمارستان مجهزی در مرکز منتقل می‌شد که با هماهنگی مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه با اورژانس هوایی کشور، بیمار برای انجام پیوند دست قطع‌شده، در ساعت ۱۵، به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل شد.

مدیر بیمارستان بهشتی کاشان ضمن تشکر از مدیریت دفتر پرستاری و کادر پزشکی پرستاری اورژانس این مرکز خاطرنشان کرد: حال عمومی ۶ مصدوم دیگر این حادثه مساعد است و تا بهبودی کامل در این مرکز بستری هستند.

وی افزود: مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی کاشان به دلیل قرار داشتن در مسیر بزرگ‌راه قم، اصفهان که یکی از مسیرهای پرتردد در کشور است، این آمادگی را دارد که با کادر درمان مجرب و سختکوش برای نجات جان این بیماران از هیچ کوششی دریغ نکرده و در جهت بهبودی این بیماران تمام تلاش خود را بکار گیرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.