قیمت‌گذاری املاک کاشان در دست ۵۰ نفر مافیای ملکی است

مهدی دواتگران رئیس صنف املاک و اتومبیل کاشانکاشان فردا – رئیس اتحادیه مشاورین املاک و اتومبیل کاشان گفت: قیمت‌گذاری املاک در کاشان در دست ۵۰ نفر مافیای ملکی است.

محمدمهدی دواتگران در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به رشد فزاینده قیمت املاک و مسکن در کاشان اظهار داشت: مشاورین املاک نقشی در افزایش قیمت ندارند چراکه هر چه قیمت املاک و مسکن در کاشان پایین‌تر باشد تعداد معاملات بیشتر و میزان درآمد مشاورین نیز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه قیمت‌گذاری املاک کاشان در دست ۵۰ نفر مافیای ملکی است، ابراز داشت: در بازار اجاره‌بها نیز مشاورین و اتحادیه املاک و اتومبیل نقشی در قیمت‌گذاری ندارند.

بیشتر بخوانیم:
+ تمدید قراردادهای اجاره‌خانه تا سه ماه پس از اتمام شرایط اضطراری کرونا

دواتگران با اشاره به اینکه این قیمت‌ها توسط مالکین مشخص می‌شود اضافه کرد: بسیاری از مشاورین از معرفی املاک با اجاره‌های غیرمتعارف به مستاجرین خودداری می‌کنند.

فارغ از صحبت‌های رئیس اتحادیه مشاورین املاک و اتومبیل کاشان، به نظر می‌رسد صنف بنگاه‌دار در کاشان و شاید در اغلب نقاط کشور، یکی از بی‌ضابطه‌ترین صنف‌ها و شغل‌هاست.

در کاشان در هر خیابان و کوچه و محله به تعداد بیش از حد اشباع بنگاه مشاوره ملک و اتومبیل وجود دارد. وجود بیش از حد این بنگاه‌ها و شوق و اشتیاق برای راه‌اندازی بنگاه‌های جدید در بین شهروندان نشان می‌دهد که در شرایطی که این بنگاه‌ها خدمات خاصی ارائه نمی‌دهند، اما درآمد اغواکننده‌ای می‌توانند داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.