اراذل‌ و اوباش متواری از کاشان در نوشهر دستگیر شدند

اراذل دستگیر شده در کاشانکاشان فردافرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری ۱۰ نفر از اعضای یک باند شرارت و زورگیری که پس از ارتکاب اعمال مجرمانه در شهر کاشان به نوشهر متواری شده بودند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین بساطی گفت: مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان شب گذشته از ورود اعضای یک باند معروف شرارت و زورگیری که از کاشان متواری و به نوشهر فرار کرده بودند مطلع شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری ۱۱ نفر از اراذل و اوباش در کاشان

سرهنگ بساطی افزود: طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان، بلافاصله تیمی متشکل از زبده‌ترین مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات در خصوص شناسایی متهمان و محل اختفای آنان را در دستور کار قراردادند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: پس از پنج ساعت کار اطلاعاتی سرانجام متهمان در یکی از مناطق نوشهر شناسایی و در نخستین ساعات بامداد صبح امروز طی یک عملیات غافلگیرکننده دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه، در این عملیات که با همکاری مأموران پلیس امنیت عمومی نوشهر انجام شد ۱۰ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: در تحقیقات تخصصی به‌ عمل‌ آمده مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد شرارت، زورگیری، ایجاد ضرب‌ و جرح، خسارت به اموال عمومی بوده‌اند.

این مقام انتظامی به دیگر اعمال مجرمانه متهمان اشاره کرد و گفت: نزاع و درگیری و مجروح‌کردن شهروندان، ایجاد رعب و وحشت از دیگر اعمال مجرمانه این باند معروف بوده است.

وی یادآور شد: از متهمان تعدادی سلاح سرد و مقادیری مواد مخدر از نوع گل کشف و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.