رتبه‌های برتر فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» به هنرمندان کاشان رسید

جشنواره فیلم کوتاه تدبیر زندگیکاشان فردا – رئیس دفتر ویژه انجمن سینمای جوانان کاشان از کسب رتبه‌های برتر بانوی بازیگر و سه فیلم‌ساز جوان کاشانی در جشنواره ملی فیلم کوتاه «تدبیر زندگی» خبر داد.

‌محمد سرجه پیما، با اشاره به ارسال بیش از هزار اثر و راه‌یابی ۳۷۳ اثر به جشنواره گفت: یاسمن نصیری بازیگر کاشانی رتبه نخست بازیگری زن در فیلم «عزیز»، و «امیرحسین شاکری» و «محمدرضا امین‌آبادی» کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده فیلم «آتو» بصورت مشترک رتبه دوم بخش داستانی جشنواره و «سید مهدی موسوی برزکی» کارگردان فیلم کوتاه «همه نیمه من» رتبه سوم در بخش مستند را بدست آوردند.

بیشتر بخوانیم:
+ «عزیز» جوایز جشنواره فیلم کوتاه تهران را درو کرد

او، با تاکید بر اهمیت و ارزش جایزه خانم نصیری با ۱۶ سال سابقه بازیگری تئاتر برای بازی در فیلم عزیز افزود: این بانوی جوان بازیگر کاشانی برای همین فیلم سال گذشته نیز تنها جایزه بازیگری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چند جایزه دیگر را هم از آن خود کرد.

سرجه‌پیما گفت: فیلم «آتو» از امیرحسین شاکری و محمدرضا امین‌آبادی، فیلم کوتاهی به مدت ۱۷ دقیقه در ژانر درام اجتماعی است که پیش از این به جشنواره بین‌المللی 2018 IN SHOTR نیز راه رافته بود.

به گفته او، سید مهدی موسوی برزکی، که مدرس انجمن سینمای جوانان ایران در کاشان و عضو انجمن صنفی کارگردانان خانه سینما است همچنین سال گذشته موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انجمن صنفی کارگردانان مستند ایران، منتخب سی و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و جشن مستقل فیلم کوتاه ایران شده است.

دومین جشنواره ملی «تدبیر زندگی» با محوریت ازدواج و خانواده ۲۵ تا ۲۷ مردادماه ۹۹ با حمایت دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار ‌شد و آیین پایانی آن نیز بدلیل شیوع کرونا بدون حضور مخاطبان به صورت برخط از فضای مجازی در سایت آپارات و اینستاگرام پخش شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.