کسب ۲۲ رتبه برتر کشوری مسابقات فرهنگی هنری توسط دانش‌آموزان کاشان

مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشورکاشان فردا – کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان از کسب ۲۲ رتبه برتر مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان ایران توسط دانش‌آموزان هنرمند این شهرستان خبر داد.

سید محسن سکوت نوش‌آبادی به ایسنا گفت: در گروه دختران، فاطمه حسن‌زاده در رشته فیلم مستند، تینا اسحاقی در رشته نماهنگ، زهرا خزائی در رشته پته‌دوزی، فاطمه صیادی و زینب ولایتی در رشته ویدئوکست، و در گروه پسران، علی‌اصغر کریمیان در رشته قلم فلزی موفق به کسب رتبه نخست جشنواره شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ ددرخشش دانش‌آموزان کاشانی در مسابقات کشوری 

وی افزود: ابوالفضل مبارز در رشته نماهنگ، علی عباسیان در رشته نقد فیلم، و امیرحسین غلامرضایی در رشته منبت‌کاری توانستند رتبه دوم این دوره از مسابقات را کسب کنند.

کارشناس مسئول فرهنگی و هنری مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: رتبه سوم این دوره از جشنواره نیز به محیا فلاح در رشته طراحی با زغال، فروزان رحیمی مشبک، مهناز عربیان پادکست، ریحانه عبدلی رشته نقد داستان، سید حسن چاوشی در رشته آب مرکب و محمدمهدی سیدی‌نیا در رشته پوستر رسید.

سکوت افزود: علی‌محمد دادایی در رشته داستان کوتاه، محدثه جلودار پور در رشته آبرنگ، مینا نطقی در رشته گواش، عارفه قاسم‌خانی در رشته مجسمه‌سازی، الهه حسن‌پور و مطهره صادقی‌راد در رشته نشریه الکترونیکی و کیمیا اسماعیلی در رشته آب مرکب به عنوان برگزیده‌های جشنواره معرفی شدند.

سی‌و‌هشتمین جشنواره مسابقات فرهنگی هنری دانش‌آموزان کشور در پنج بخش هنرهای نمایشی، هنرهای آوایی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینشهای ادبی، رسانه و فضای مجازی و ۲۸ رشته در دو گروه دختران و پسران از ۲۰ تا ۲۸ مردادماه با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه شاد برگزار شد که از مجموع ۶ هزار اثر که به ستاد مسابقات ارسال شد، حدود دو هزار نفر به عنوان منتخب برگزیده شدند.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.