کلاهبرداری در پوشش هندوانه‌فروش سیار

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشانکاشان فردا فرمانده انتظامی شهرستان کاشان، از دستگیری یک هندوانه‌فروش سیار و همدستش که از طريق كپي اطلاعات كارت بانكي ۸ مشتری بیش از ۱۰۰ میلیون تومان  از حساب آنان برداشت کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ حسين بساطي گفت: در پي شكايت تعدادی از شهروندان مبني بر برداشت غیرمجاز مبالغی از حساب بانكي آنان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

وي ادامه داد: پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی و رصد دقیق عوامل برداشت وجوه از حساب بانکی شاکیان، سرانجام مشخص شد یک هندوانه‌فروش سيار از اعتماد مشتريان سوء استفاده و اقدام به كپي‌کردن كارت‌هاي بانكي تعدادي از مشتريان خود كرده و سپس در یک فرصت مناسب با استفاده از رمز عبوری که مشتریان در اختیار آن‌ها قرار داده بودند اقدام به برداشت وجوه از حسابشان کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ کلاه‌برداری ۸۰۰ میلیون تومانی از شرکت‌های بیمه در کاشان

اين مسئول انتظامي افزود: ماموران با شناسایی هویت متهم در هماهنگی با مقام قضائي در يك عمليات پليسي فرد یادشده را به همراه همدستش دستگير کردند.

به گفته وی متهمان در تحقيقات به عمل آمده به برداشت مبلغ يك ميليارد ريال از حساب هشت نفر از شهروندان با شیوه مذکور اعتراف کردند.

فرمانده انتظامي كاشان با اشاره به تحويل متهمان به مراجع قضائي، به شهروندان توصیه کرد که در خريدکردن از فروشندگان سیار به دستگاه پوز آن‌ها دقت داشته باشند و در صورت غیرعادی‌بودن آن از انجام خرید خودداری کرده و همچنین مراقب باشند که به هيچ وجه رمز کارت خود را به فروشندگان اعلام نکنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.