تقدیر وزارت بهداشت و نظام‌پزشکی از دکتر محمدرضا شریف

کاشان فردا – سرپرست بیمارستان شهید بهشتی کاشان، با دریافت لوح «قهرمان کرونا» از سوی وزیر بهداشت، و رئیس سازمان نظام پزشکی کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش وب دا، دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، و دکتر محمد رضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور با اهداء لوح تقدیر از دکتر محمدرضا شریف سرپرست مرکز آموزشی و درمانی شهید بهشتی کاشان تجلیل کردند.

این لوح در آئینی که به مناسبت تجلیل از مدافعان سلامت و نکوداشت روز پزشک با حضور معاون اول رئیس جمهور؛ وزیر بهداشت؛ شهردار تهران؛ رئیس کل سازمان نظام پزشکی، فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران ؛رئیس مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی و برگزیدگان جامعه پزشکی و خانواده‌های شهدای سلامت در سالن همایش های برج میلاد تهران برگزارشد،‌به دکتر شریف اهدا شد.

در این مراسم که با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد؛ از برگزیدگان جامعه پزشکی؛ مدافعان سلامت و خانواده شهدای سلامت تقدیر و قدردانی و در این مراسم علاوه بر اعطای نشان ایثار به تعدادی از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت، پزشکان و دست‌اندرکاران حوزه بهداشت و درمان نشان‌های مورد نظر اهدا شد.

لوحد تقدیر دکتر محمد رضا شریف.

در تقدیرنامه دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد‌رضا ظفرقندی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور آمده است:
فرهیخته گرانقدر جناب آقای دکتر محمدرضا شریف
آن زمان که راه علم و دانش‌اندوزی را انتخاب کردید و روپوش سپید را بر تن کردید، می‌دانستید که قدم در راهی سخت گذاشتید، هیچ کلامی نمی‌تواند توصیف‌کننده تلاش‌ها و ایثار و شجاعت شما در طی این مسیر باشد.
در کوران آزمون سخت ملی همه‌گیری کووید19، تک‌تک فعالان حوزه درمان و سلامت پا پس نگذاشتند تا سلامتی هموطنانشان در خطر قرار نگیرد. به پاس دانش، مدیریت، مجاهدت و فداکاری شما در این دوران سخت، لوح تقدیر “قهرمانان کرونا” به شما تعلق می‌گیرد تا در حافظه تاریخی کشورمان ماندگار بماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.