با تداوم شرایط قرمز کلاس‌های مدارس کاشان مجازی خواهد بود

آموزش و پرورش کاشانکاشان فردا – معاون ابتدایی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان گفت: آموزش مدارس کاشان با تداوم شرایط قرمز به صورت مجازی است.

احمد عصمتی در گفت‌وگو با تسنیم، با تاکید بر نیاز به آرامش در شرایط فعلی تاکید کرد: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به بازگشایی مدارس آموزش و پرورش است و شهروندان اعتنایی به اخبار در فضای مجازی نداشته باشند.

وی ضمن اشاره به شرایط ویژه ثبت‌نام نوآموزان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید افزود: ۶ هزار دانش‌آموز کلاس اولی در سال تحصیلی جدید در مدارس کاشان مشغول به تحصیل می‌شوند و تحصیل ۳۵ هزار دانش‌آموز اول تا ششمی از ۱۵ شهریورماه آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانیم:
+ کسب ۲۲ رتبه برتر کشوری مسابقات فرهنگی هنری توسط دانش‌آموزان کاشان

معاون ابتدایی آموزش و پرورش کاشان ضمن اشاره به پایش سنجش سلامت نوآموزان ابراز داشت: هیچ دانش‌آموزی بدون سنجش سلامت وارد مدرسه نمی‌شود و مدارس هم با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا آغاز به کار خواهد کرد.

وی با بیان این‌که در وضعیت قرمز دانش‌آموزان به صورت فیزیکی در مدارس حضور ندارند، گفت: کادر مدارس باید در حد امکان در مدرسه حضور داشته باشند و با تولید محتوا در راستای آموزش دانش‌آموزان در فضای مجازی از طریق برنامه کاربردی “شاد” اقدام کنند.

عصمتی با بیان این‌که اگر ستاد مبارزه با کرونا اجازه دهد کلاس در مدارس روستایی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در وضعیت زرد دانش‌آموزان به صورت یک روز در میان در مدارس حضور پیدا می‌کنند و در وضعیت سفید نیز هیچ مشکلی برای حضور در مدارس نیست.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.