ثبت ۲۶۰ حادثه و آتش‌سوزی در مردادماه در کاشان

آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداري کاشان گفت: آتش‌نشانان کاشان در مردادماه گذشته در ۸۵ آتش‌سوزی و ۱۷۵ حادثه جان و مال همشهریان را از خطرات، صدمات و خسارات احتمالی نجات داده‌اند.

روح‌الله فدائی اظهار داشت: آتش‌سوزی اماکن مسکونی و خودرو، از قابل توجه‌ترین موارد عملیاتی بوده و افروختن آتش به‌صورت عمدی، اتصال برق و انتقال حرارت از علت‌های اصلی این آتش‌سوزی‌ها بوده‌است.

فدائی با بیان این‌که بیش از ۵ هزار تماس در این ماه با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشان گرفته شده حدود ۸۰ درصد تماس‌ها متاسفانه مزاحمت تلفنی بوده است خاطرنشان كرد: حوادث پوشش داده شده شامل: سقوط در چاه، گودال و از ارتفاع ، امداد در تصادفات خودویی، نشست زمین و آب‌افتادگی، رفع خطر آسانسور و بالابر، رفع خطر حیوانات موذی (مار وعقرب)، انتقال حیوانات خانگی محبوسی (گربه و سگ)، نشت گاز، بازنمودن در خودرو و منزل مسکونی شرکت  بوده است.

سخنگوی سازمان ضمن اعلام ۱۲ مورد مصدومیت و یک مورد فوت در جریان عملیات‌های پوشش‌داده شده، گفت: آتش‌نشانان کاشانی جان ۵۳ نفر را در حوادث و آتش‌سوزی‌های ماه گذشته نجات داده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.