سامانه «دادرسی الکترونیک» در زندان کاشان راه‌اندازی شد

محمود ضیائی‌فرد مدیر کل زندان‌های استان اصفهانکاشان فردا – سامانه دادرسی الکترونیک قضایی شهرستان کاشان با حضور مدیر‌کل زندان‌های استان گشایش یافت و آغاز به‌کار کرد.

به گزارش برنا، محمود ضیائی فرد مدیرکل زندان‌های استان در آئین بهره‌برداری از این مجموعه و آغاز به‌کار این سیستم گفت: سیستم دادرسی الکترونیک قضایی یکی از برنامه‌های تحولی قضایی کشور وسازمان زندان‌هاست که خوشبختانه با همراهی دادگستری کل استان پیگیری و اقدامات صورت گرفته این فرایند در استان روز به روز اجرایی‌تر خواهد شد.

وی اظهار کرد: سیستم دادرسی الکترونیکی زمینه سرعت در رسیدگی پرونده‌ها و کاهش تردد و ‌اعزام و بدرقه زندانیان به مجموعه‌های قضایی خواهد بود.

بیشتر بخوانیم:
+ زندان کاشان ۴ برابر گنجایش، زندانی دارد

ضیائی‌فرد تصریح کرد: وجود این سیستم در زندان‌های استان موجب ارتقا امنیت و آرامش هر چه بیشتر و کاهش آسیب در زندان‌ها خواهدبود.

مدیرکل زندان‌های استان در ادامه با اشاره به کمبود نیروی انسانی در مجموعه زندان‌های استان اضافه کرد: سیستم دادرسی الکترونیک کمک خوبی در کاهش آسیب به کارکنان و تبعات منفی ناشی از اعزام ‌و بدرقه زندانیان به مجموعه قضایی استان خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در طی سه ماهه گذشته افزون بر ۵۰۰ جلسه دادرسی الکترونیک با ۳۰ شعبه قضایی شهر اصفهان برگزار شده است.

ضیائی‌فرد اظهار امیدواری کرد با پیگیری و همکاری، دیگر شهرستان‌ها نیز زمینه دادرسی الکترونیک تا ۲۰ شهریورماه در تمامی زندان‌های استان راه‌اندازی شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.