پیشرفت ۹۵ درصدی فرایند ساخت زندان جدید کاشان

بازدید استاندار از زندان کاشانکاشان فردا مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث زندان جدید شهرستان کاشان از سال ۸۸، گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته اما به دلیل برخی کمبودها و نواقص هنوز به مرحله بهره‌برداری نرسیده است.

به گزارش ایسنا محمود ضیائی‌فرد در بازدید استاندار اصفهان از پروژه در حال احداث زندان کاشان، اظهار کرد: عملیات اجرایی احداث زندان جدید شهرستان کاشان با ظرفیت ۷۵۰ نفر از سال ۸۸ آغاز شده است.

ضیایی‌فرد، در این بازدید که محمدرضا حبیبی، رئیس‌کل دادگستری استان، علی اصفهانی دادستان اصفهان و جمعی از مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند، گزارشی از روند ساخت این زندان ارائه کرد و در ادامه کمبودها و نیازهای این مجموعه برای تکمیل و بهره‌برداری بررسی شد.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه این پروژه تاکنون بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان هزینه داشته است، گفت: زیربنای زندان جدید شهرستان کاشان ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع است و تاکنون پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی داشته‌است.

ضیایی‌فر ‌با اشاره به محدودبودن فضا در زندان فعلی شهرستان کاشان، خواستار توجه جدی مسئولان استان اصفهان و شهرستان کاشان جهت رفع مشکلات، اتمام و اجرای انشعابات این پروژه شد.

عباس رضایی، استاندار اصفهان نیز در این بازدید، پس از شنیدن گزارش‌ها و بیان مشکلات در خصوص روند اتمام ساخت پروژه زندان کاشان، دستورات لازم را برای برطرف‌کردن هرچه سریع‌تر آن‌ها صادر کرد.

زندان جدید کاشان در خارح از محدوده شهری کاشان و در مسیر کاشان به قم در حال ساخت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.