لزوم حفظ اصالت و بافت تاریخی کامو و چوگان

کامو و چوکانکاشان فردا – رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان بر لزوم حفظ اصالت و بافت تاریخی شهر کامو و چوگان تاکید کرد.

مجتبی آراسته در گفت‌وگو با تسنیم گفت: طرح اقدام ملی مسکن در شهر کامو و چوگان از توابع شهرستان کاشان اجرایی می‌شود که در نشستی با شهردار و شورای این شهر به این موضوع پرداخته شد.

آراسته ضمن اشاره به تمدید مهلت تکمیل نام‌نویسی تسهیلات کمک ودیعه مسکن و طرح اقدام ملی مسکن تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند جهت دریافت تسهیلات تا روز دوشنبه ۲۴ شهریور و متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا روز ۳۰ شهریور جهت تکمیل ثبت‌نام اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در خصوص مسیر رصدخانه کامو و چوگان افزود: زمینی به مساحت سه هکتار به رصدخانه ملی کامو چوگان واگذار شده است و در حال رایزنی برای راه و مسیر دسترسی به این رصدخانه بین‌المللی هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی کاشان تاکید کرد: لازم است تا در راستای حفظ اصلت و بافت تاریخی شهر کامو و چوگان طرح بازآفرینی شهری به صورت ویژه عملیاتی شود و در این زمینه اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان نیز مساعدت و اقدامات لازم در این زمینه را صورت می‌دهد.

رصدخانه بین‌المللی کامو بر فراز قله گرگش

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.