موفقیت دوچرخه‌سواران کاشان در استان اصفهان

موفقیت دوچرخه‌سوارن کاشان در استان اصفهانکاشان فردا – دوچرخه‌سواران دختر و پسر کاشانی در مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی استان اصفهان موفق به کسب ۲ نائب‌قهرمانی، و ۲ مقام سومی شدند.

گزارش پورتال خبری کاشان، مسابقات استعدادهای برتر دوچرخه‌سواری استان اصفهان با حضور ۱۶ تیم در رده سنی پایه در شهر ابریشم اصفهان برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+ دوچرخه‌سواران کاشان در اصفهان افتخار آفریدند

در این رقابت‌ها ۵ دختر و ۳ پسر از کاشان شرکت داشتند که تیم ۵ نفره دختران موفق به کسب یک مقام سومی و یک مقام پنجمی، و تیم ۳ نفره پسران کاشان نیز موفق به کسب ۲ مقام نائب‌قهرمانی و یک مقام سومی شدند.

در تیم دوچرخه‌سواری دختران کاشان با مربی‌گری خانم کامیاب مربی و نا‌یب رئیس هیئت دوچرخه‌سواری کاشان، فائزه ابراهیمی موفق شد در رشته تایم تریل ۱۵۰۰ متر به مقام سوم برسد و در ماده ۲۰۰ متر سرعت نیز مقام پنجم را کسب کرد.

در تیم سه نفره دوچرخه‌سواری پسران نیز با مربیگری علی دهقانی در این مسابقان؛ محمد صادق نورانی در رشته ۲۰۰ متر سرعت به مقام نایب قهرمانی استان اصفهان رسید و در رشته ۱۵۰۰ متر تایم تریل نیز محمدرضا جمشیدی عنوان نایب قهرمانی استان اصفهان را به خود اختصاص داد و محمدصادق نورانی درسکوی سوم این رشته ایستاد.

به گفته روابط عمومی اداره ورزش و جوانام کاشان، این مسابقات در حالی در ۴ ماده ۲۰۰ متر سرعت، ۱۵۰۰ متر تایم‌تریل، کندروی و کنترل و تندروی با مانع برگزار شد که تیم کاشان یک هفته قبل از آغاز مسابقات و در دقیقه ۹۰ به رقابت‌ها دعوت شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.