روابط عمومی دانشگاه کاشان رتبه نخست را کسب کرد

رتبه تخست روابط عمومی دانشگاه کاشانکاشان فردا – در جشنواره روابط عمومی‌های منطقه شش کشور، روابط عمومی دانشگاه کاشان رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش دانشگاه کاشان در این جشنواره که پیش از‌ظهر سه‌شنبه  ۲۵ شهریورماه ۹۹ و با حضور علیرضا عبدالهی‌نژاد مدیر کل روابط عمومی وزارت علوم و مدیران دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه ۶ برگزار شد، دانشگاه کاشان حائز رتبه نخست شد.

بیشتر بخوانیم:
+روابط عمومی دانشگاه کاشان رتبه سوم را به دست آورد

+ روابط عمومی پل ارتباطی دانشگاه با جامعه است

در این جشنواره دانشگاه کاشان در بخش مسئولیت‌های اجتماعی رتبه نخست و در بخش روابط عمومی الکترونیک رتبه دوم را به دست آورد. شایان توجه است که در این بخش هیئت داوران دانشگاهی را حائز رتبه نخست ندانست.

دانشگاه‌های کاشان؛ صنعتي اصفهان؛ اصفهان، هنر اصفهان، شهركرد، آيت‌الله حائری، اردكان، دانشكده فني و مهندسي گلپايگان و دانشكده رياضي و كامپيوتر خوانسار در منطقه ۶ کشور قرار دارند.

دانشگاهها و مراكز آموزش عالي كشور بر اساس تنوّع، وسعت فعاليت‌ها و نيز پراكندگي مخاطبان دانشگاهی در ۹ منطقه طبقه‌بندی شده‌اند که دانشگاه‌های استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد در منطقه ۶ این طبقه‌بندی قرار دارند.

روابط عمومی دانشگاه کاشان
تیرماه گذشته نیز در جشنواره روابط عمومی‌های برتر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که به صورت مجازی با حضور وزیر عتف برگزار شد، در بخش اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه رتبه سوم را کسب کرده‌بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.