۹۰ درصد پروژه‌های سلامت کاشان خیرساز است

مجمع خیرین سلامتکاشان فردا – رئیس مجمع خیرین سلامت کاشان با بیان اینکه ۹۰ درصد پروژه‌های سلامت کاشان خیرساز است، گفت: ۱۳.۵ میلیارد تومان تجهیزات توسط خیرین سلامت در سال جاری خرید و اهدا شده است.

به گزارش تسنیم، دکتر حسین نیکزاد صبح سه‌شنبه ۲۵ شهریورماه در جمع خیران سلامت با بیان اینکه کار خیر‌ان در کاشان سابقه طولانی دارد، اظهار داشت: بیش از ۹۰ درصد از پروژه‌های سلامت در کاشان خیرساز است و این نشان‌دهنده فعالیت بالای خیران در حوزه سلامت است در حالی که افراد خیر در بسیاری از حوزه‌های مختلف فعال هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ راه‌اندازی ۱۷ دستگاه مانیتورینگ آنلاین در بیمارستان بهشتی کاشان

وی با بیان اینکه کاشان و آران و بیدگل یک مجمع خیرین سلامت دارد، افزود: سامان‌دهی خیران و هدایت کمک‌ها به سمت پروژه‌های اولویت‌دار از جمله اهداف تشکیل مجمع خیران سلامت شهرستان کاشان است به نحوی که در احداث و تکمیل مراکز درمانی و در حوزه‌های آموزش و دیگر حوزه‌های مورد نظر حضور فعال دارد.

رئیس مرکز خیرین سلامت شهرستان کاشان ضمن اشاره به نظارت و پیگیری مشکلات خیران در طول ارائه خدمات خود گفت: در سال ۸۴ این مجمع تشکیل شد و با تشکیل مجمع خیران سلامت کشوری این اقدامات رسمیت گرفت به نحوی که بیش از ۵۵ پروژه درمانی از سال ۸۷ آغاز شده که که بسیاری از پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

دکتر نیکزاد گفت: خیران در هر زمینه‌ای احساس کنند حضور پیدا می‌کنند و مهم آن است که مجمع خیرین سلامت با هماهنگی ریاست دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اولویت‌بندی اقدام به فعالیت می‌کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.