«ملاقات آخر» به جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت راه‌یافت

فیلم داستانی و مستند «ملاقات آخر»کاشان فردا – فیلم کوتاه «ملاقات آخر» از کاشان به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت راه یافت.

محمدمهدی فکریان کارگردان فیلم کوتاه «ملاقات آخر» به مهر گفت: این فیلم کوتاه روایت‌کننده رشادت‌ها و دلاورمردی‌های تلاشگران مدافعان سلامت در منطقه کاشان در زمان شیوع ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه این فیلم به یاد دکتر مجید فرهاد نخستین شهید مدافع سلامت منطقه کاشان تولید شد، ابراز داشت: از سوی دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت فیلم داستانی کوتاه «ملاقات آخر» به بخش مدافعان سلامت این جشنواره راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ ملاقات آخر، روایت روزهای دور از خانه مدافعان سلامت

نویسنده و کارگردان فیلم «ملاقات آخر» با اشاره به این‌که این فیلم در فروردین‌ماه ۹۹ و به تهیه‌کنندگی محسن مشرقی تولید شد، تصریح کرد: تولید این اثر در مؤسسه رویش رسانه انجام و بازیگر این اثر نیز زهرا شیخ آرانی بود.

وی با اشاره به اینکه مدیر تصویربرداری این فیلم داستانی کوتاه داوود میرزابیگی و تدوین و صداگذاری آن توسط علی ظاهری کاشانی انجام شد، خاطرنشان کرد: از دیگر عوامل تولید این اثر می‌توان به پژمان علمدار زاده به عنوان مدیر تولید، سید محمدنعیم نصیری به عنوان گرافیک کار، مهدی دشتبان زاده به عنوان صدابردار، ساناز برجی خانی به عنوان عکاس و حمزه ابوالفضلی فرد به عنوان سازنده تیتراژ اشاره کرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.