مسابقه فرهنگی ۷ مهر روز آتش‌نشانی و ایمنی

مسابقه نقاشی و پیامکی سازمان آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدير روابط عمومی سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري کاشان از برگزاری مسابقه فرهنگی در دو بخش پیامکی و نقاشی به مناسبت ۷ مهر روز آتش‌‌نشانی و ایمنی خبر داد.

روح‌الله فدائی گفت: این سازمان برای بهتر و بشتر آتش‌نشانی و سختی کار آتش‌نشانان و همچنین به توجه ویژه به نقش آموزش‌های عمومی در کاهش آثار سوء ناشي از وقوع حوادث و سوانح، كمک به ترویج و ارتقای سطح فرهنگ ایمنی در جامعه و پيشگيري از وقوع حوادث احتمالی اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فرهنگی کرده است.

بیشتر بخوانیم:
+ برنامه‌های ۷ مهر روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی در کاشان

به گفته این مسابقه در بخش «نقاشی» با موضوعات «من هميار آتش‌نشان هستم»، «آتش‌نشان شجاع»، «حضور من در يک عمليات آتش‌نشاني» و «تجهيزات آتش نشاني» و در بخش پیامکی با ارسال پیامک متنی با مضمون ایمنی و آتش‌نشانی و در وصف آتش‌نشان و شغل آتش‌نشاني برگزار می‌شود.

فدائی خاطرنشان کرد: در این مسابقه هفت اثر و پیامک از بین آثار ارسالی که تا تاریخ ۳۰ مهر ارسال ‌شود، در هر دو بخش انتخاب و به نفرات برگزیده – که در نیمه آبان‌ماه از طریق تارنمای سازمان اعلام می‌گردد – از طرف این سازمان جوایزی اهدا می‌شود.

سخن‌گوی سازمان ضمن اعلام اینکه هیچ اثری به صورت حضوری دریافت نخواهد شد، افزود : نحوه ارسال در بخش پيامک با ارسال متن در حداکثر چهار جمله به شماره پیامکی 100000125000و در بخش نقاشي ارسال عکس اثر به پيج اينستاگرامی سازمان به آدرس 125kashan@ است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.