افزایش شدید سرقت از دکل‌های برق کشور به قیمت جان

سارقان سیم برقکاشان فردا – سخن‌گوی صنعت برق از افزایش سرقت از دکل‌های برق در کشور خبر داد و گفت: سرقت‌ها خطرات زیادی برای سارقان دارد؛ تا جایی که حتی ممکن است جانشان را نیز از دست بدهند.

مصطفی رجبی مشهدی در گفت‌و‌گو با ایسنا، با بیان این‌که میزان سرقت‌ها از دکل‌های برق در حال بررسی است اظهار کرد: نظارت‌ها برای مقابله با این مسئله افزایش یافته و چندین تیم بازرسی و خطبان برای این مهم درنظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ سیم‌های یک ترانس شبکه برق در نشلج به سرقت رفت

وی با تاکید بر این‌که دکل‌های برق محل نا امنی برای انسان‌هاست، تصریح کرد: گاهی گفته می‌شود نزدیک‌شدن به دکل‌های برق نیز به دلیل تشعشعاتی که در محدوده آن‌ها وجود دارد برای انسان خطر‌آفرین است.

سخنگوی صنعت برق افزود: افرادی که با هدف سودجویی دست به سرقت از این دکل‌ها می‌زنند خود را با خطر جدی مواجه می‌کنند که بعضا به قیمت جان آن‌ها تمام می‌شود؛ بر همین اساس با هدف جلوگیری از وقوع چنین رخدادهایی و افزایش نظارت، بازرسی از دکل‌ها در نقاط مختلف کشور افزایش یافته است.

رجبی مشهدی با بیان این‌که متاسفانه شرایط کنونی جامعه ناشی از تحریم‌های ظالمانه و حکمفرمایی شرایط سخت اقتصادی موجب شده ظرف ماه‌های گذشته شاهد افزایش سرقت از دکل‌های برق و تکرار این موضوع ناخوشایند باشیم، گفت: بی‌تردید در این راستا نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز در تعامل با صنعت برق در راستای افزایش نظارت‌ها همکاری لازم را با ما خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.