مثبت‌شدن تست کرونای یک دانش‌آموز در آران و بیدگل

دکتر اعظم باقری مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آران و بیدگلکاشان فردا – رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل از مثبت‌شدن تست کرونای یک دانش‌آموز در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایش بیماران کرونایی در این شهرستان،‌ مراکز درمانی برای بستری و درمان بیماران کرونایی آماده‌سازی شده‌اند.

دکتر «اعظم باقری» به شبستان گفت: امسال در حالی یاد و نام شهدای هشت سال دفاع مقدس را گرامی می‌داریم که سپیدپوشان عرصه سلامت نزدیک به هشت ماه است که بی‌وقفه و فداکارانه در راه مبارزه با ویروس کرونا مجاهدت می‌کنند و چه عزیزانی که در این راه جان خود را نثار راه سلامت و نجات هم‌وطنان خود کرده‌اند.

دکتر باقری در ادامه از فعال‌شدن دوباره بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل جهت بستری بیماران کرونایی در روزهای آتی خبر داد و بیان داشت: تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات به بیماران اندیشیده‌ایم که اگر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگیریم کرونا همچنان مثل اوایل قربانی می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر بیشترین گروه سنی ابتلا به کرونا، والدین دانش‌آموزان هستند و بیش از ۷۰ درصد بیماران با تست مثبت کرونا در شهرستان طی ده روز اخیر دارای یک فرزند دانش‌آموز بوده‌اند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان آران و بیدگل با اشاره به مثبت‌شدن آزمایش تست کرونای یک دانش‌آموز در این شهرستان، تاکید کرد: از والدین و اولیای مدارس خواهشمندیم مدارس و کلاس‌های شلوغ را به صفر برسانند و تا آنجا که می‌شود مکانیسم‌های آموزش غیرحضوری را فعال سازند موضوعی که متاسفانه در شهرستان ما کمتر استفاده می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.