مزاحم تلفنی آتش‌نشانی کاشان به ۶ ماه حبس محكوم شد

مرکز تماس سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی کاشانکاشان فردا – مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کاشان گفت: فردی كه در تماس‌های متعدد با سامانه ‌۱۲۵کاشان باعث ایجاد مزاحمت و اخلال در عملكرد این سامانه شده بود با حكم مرجع قضایی به ۶ ماه حبس تعزیری محكوم شد.

به گزارش روابط عمومی آتش‌‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان، محمدعلی پیراسته اعلام کرد: به دنبال تماس‌های متعدد فردی با سامانه ۱۲۵ و ایجاد مزاحمت برای مركز پیام فرماندهی پیگیری موضوع در دستور كار بخش حراست و حقوقی سازمان قرار‌گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ شناسایی دو مزاحم تلفنی سامانه ۱۲۵ کاشان با حدود ۵۰۰ تماس مزاحم

وی افزود: قاضی دادگستری پس از تحقیقات مقدماتی و بررسی گزارش دستگاه‌های مختلف حكم به دستگیری مالک تلفن همراه مورد نظر داد.

به گفته پیراسته جلسه رسیدگی به این پرونده تشكیل و دادگاه با توجه به مستندات متعدد، مالك تلفن را به جرم مزاحمت تلفنی برای سامانه ۱۲۵ به ۶ ماه حبس تعزیری محكوم كرد.

مدیر عامل سازمان یادآوری كرد: طبق ماده 641 قانون مجازات اسلامی مزاحمان تلفنی سامانه‌های خدماتی نظیر 110 و 125 كه باعث ایجاد اختلال در خدمات‌رسانی به شهروندان در عرصه‌‌های مختلف شوند، مجرم شناخته شده و به سه ماه تا یكسال حبس محكوم می‌شوند.

وی توصیه كرد: شهروندان از تماس غیرضروری و ایجاد مزاحمت برای سامانه 125 بپرهیزند زیرا این كار در زمان وقوع حوادث و سوانح باعث تاخیر در دسترسی شهروندان به امدادگران این سازمان و اخلال در خدمت‌رسانی می‌شود

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.