ایمن‌سازی نقاط پر تصادف محور کاشان به مشهد اردهال

ایمن سازی نقطه حادثه خیز و ‌پر تصادف محور کاشان به اردهالکاشان فردا – سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشان گفت: نقطه حادثه‌خیز و ‌پر تصادف سه‌راهی چنار در محور کاشان به اردهال به همت اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان ایمن‌سازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی آراسته اعلام کرد: با هدف آرامش مسافران و رانندگان اقدامات لازم برای ایمن‌سازی نقاط پرتصادف و حادثه‌خیز این شهرستان از جمله ساخت پل زیرگذر چنار در محور کاشان اردهال با بیش از ۵ میلیارد ریال اعتبار کارسازی شد.

او، با تاکید بر حمایت‌های مقام عالی راه و شهرسازی استان اصفهان قاری قرآن و پیگیری‌های اداره راه و شهرسازی کاشان در ایمن‌سازی نقطه پرتصادف سه راهی چنار افزود: عملیات ایمن‌سازی با ساخت زیرگذر بزرگ، اجرای رمپ و لوپ‌ها، ایمن‌سازی این واریانت که یکی از مقاطع خطرناک و حادثه‌خیز شهرستان است با ساخت پل زیرگذر و نصب تابلو‌های ایمنی، شکه‌های ترافیکی و نیوجرسی بتنی حجیم انجام شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی کاشان تاکید کرد: ایمن‌سازی تمام نقاط حادثه‌خیز شهرستان از دغدغه‌های اصلی و اولویت‌های ساخت و توسعه وزارت راه و شهرسازی است.

آراسته، احداث باند دوم محور کاشان برزک به طول ۶۵ کیلومتر و باند دوم محور قدیم قم کاشان به طول ۵۰ کیلومتر را از اولویت‌های اجرایی اداره راه و شهرسازی کاشان برشمرد و گفت: با احداث این دو باند در آینده خدمات ایمن و شایانی به کاربران راه ارائه خواهدشد.

به گفته او، احداث مابقی باند دوم کاشان بادرود به طول ۲۰ کیلومتر و تکمیل ایمن‌سازی محور‌های مذکور از دیگر اولویت‌های این اداره است که نقش بسزایی در توسعه شهرستان کاشان، رونق و سرعت اقتصاد منطقه از منظر ترانزیت کالا، بار و مسافر خواهد داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.