هرگونه تجمع و مراسم در آرامستان‌های كاشان ممنوع شد

دارالسلام گلابچیکاشان فردا – مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری كاشان با اشاره به مصوبه استانی و شهرستانی ستاد مقابله با کرونا تاکید کرد: از برگزاری تجمع و مراسم‌ در محوطه آرامستان‌هاى كاشان جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم؛ غلامعلى ساران با بیان اینکه دفن اموات كرونايى در آرامستان ‌های کاشان ادامه دارد، بیان کرد: تنها به دلیل بحث پیشگیری از شیوع کرونا، خانواده‌های اموات باید بر عدم تجمع و برگزاری هرگونه مراسم تشیيع و تدفین در محوطه آرامستان توجه لازم را داشته باشند.

بیشتر بخوانیم:
+ لغو مراسم دعای عرفه در گلزار شهدای دارالسلام کاشان

ساران افزود: خانواده‌های فوتى همچنین باید از همراه آوردن گروه‌های سنی پرخطر مانند خردسالان و افراد کهنسال به مراسم تشیيع و تدفین خودداری کنند چراكه ورود این افراد به محوطه آرامستان سلامتى‌شان را به خطر مي‌اندازد.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌‌های کاشان در ادامه از عدم تصميم براى ممنوعیت تردد افراد در آرامستان‌ها خبر داد و افزود: درب‌های ورودی آرامستان‌ها بسته و برنامه عزاداری ایام ماه صفر و مناجات در جوار گلزار مطهر شهداء دارالسلام برگزار نخواهد شد.

ساران ضمن قدردانى از همكارى شهروندان، عنوان کرد: انتظار می‌رود همشهریان در اجرای تصمیم ممنوعیت تردد در آرامستان‌ها در اين ايام مانند گذشته نیز همين همکاری را با مجموعه خدمتگزاران خودشان در سازمان داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.