بستری‌ ۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان / ۴ فوتی

دکتر سید علیرضا مروجی رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشانکاشان فردا –  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی کاشان از بستری‌شدن ۳۲ بیمار آلوده به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در  مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید علیرضا مروجی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به امروز شنبه ۱۲ مهرماه ۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در بیمارستان شهید بهشتی بستری شدند که ۲۹ نفر اهل کاشان، یک نفر اهل آران و بیدگل و یک بیمار نیر اهل توابع آران و بیدگل است.

وی اضافه کرد: در همین زمان یک بیمار جدید حاد تنفسی نیز در بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل بستری شد که اهل همین شهرستان است.

به گفته وی؛ در ۲۴ ساعت گذشته یک مرد ۵۱ سال، یک مرد ۹۶ ساله و یک زن ۸۱ سال در بیمارستان شهید بهشتی و یک زن ۹۳ ساله در بیمارستان سید‌الشهدا آران و بیدگل جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانیم:
+ بستری ۴۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کاشان

روز گذشته نیز ۴۲ بیمار آلوده به ویروس کرونا در منطقه کاشان بستری شده بودند.

دکتر مروجی گفت: هم‌اکنون در مجموع ۲۴۸ (۸ بیمار افزایش نسبت به دیروز) بیمار مبتلا به کووید-۱۹ در دو بیمارستان کاشان و آران و بیدگل بستری هستند. که ۵۰ نفر آن‌ها در بخش مراقبت‌های ویژه مراقبت می‌شوند.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، امروز ۱۷۹ قربانی است که به نسبت دیروز ۸ نفر کاهش داشته است و تعداد مبتلایان ۳۵۲۳ نفر است که به نسبت روز گذشته ۲۹ مبتلا کاهش نشان می‌دهد.

تعداد قربانیان ویروس کرونا در کشور، دیروز ۱۸۷ قربانی و تعداد مبتلایان ۳۵۵۲ نفر بود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.