راه‌اندازی وب‌سایت «ویبین» با هدف کمک به آموزش مجازی دانش‌آموزان

وب‌سایت آموزشی ویبینکاشان فردا وب‌سایت آموزشی «ویبین» به منظور تسهیل آموزش مجازی و با هدف کمک به دانش‌آموزان، خانواده آن‌‌ها و آموزگاران با امکانات قابل توجه فعالیت خود را در منطقه آران و بیدگل و کاشان آغاز کرد.

این وب‌سایت آموزشی با توجه بر این‌که در دنیای امروزی استفاده از تکنولوژی و فضای مجازی جزء لاینفک زندگی است، از سوی تعدادی از معلمان کاشان و آران و بیدگل راه‌اندازی شده است.

دست‌اندرکاران این سایت با تاکید بر این‌که فضای مجازی هم مانند اکثر محیط‌های واقعی، دارای معایب و مزایایی است، یکی از اهداف این وب‌سایت را کاهش آسیب‌های شبکه و فضای مجازی در کنار کمک به آموزش مجازی در محیطی کودکانه برای کودکان و دانش‌آموزان اول تا ششم عنوان کرده‌اند.

حجم اینترنت استفاده شده در وب‌سایت «ویبین» نصف محاسبه می‌شود و هدف گردانندگان تولید محتوای مناسب، با کیفیت و تاثیرگزاری بهینه است تا دانش‌آموزان، خانواده‌ها و آموزگاران بتوانند با آسودگی خاطر از مزایای این محیط استفاده نمایند.

معلمان و آموزگاران پایه اول تا ششم که محتوای آموزشی آنلاین تولید می‌کنند، می‌توانند با برقراری ارتباط با این سایت از دست‌اندکاران امکان دسترسی و پنل کاربری دریافت کرده و محتواهای آموزشی خود را در این سایت آپلود کرده و لینک آن‌را در گروه‌ها و شبکه‌های خود به اشتراک بگذارند.

وب‌سایت آموزشی «ویبین» روی آدرس اینترنتی: http://wibin.ir در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد و معلمان برای برقرار ارتباط با مدیران سایت، معرفی نمونه کار و دریافت دسترسی و پنل کاربری می‌توانند از این لینک استفاده کنند.

وب‌سایت آموزشی ویبین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.