نجات معجزه‌وار کوهنوردان کاشانی از یک حادثه شدید

تصادف خودرو ال‌۹۰ با گاردریلکاشان فردا – مدیرروابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: تصادف شدید خودرو ال۹۰ آسیب‌دیدن پنج سرنشین کوهنورد این خودرو را در پی داشت.

روح‌الله فدائی افزود:با اعلام به ستاد فرماندهی ۱۲۵ کاشان، حدود ساعت ۵:۵۹ دقیقه صبح جمعه ۲۵مهر تیم‌های عملیاتی امداد و نجات و اطفاء حریق این سازمان، جهت خروج مصدومین ناشی از تصادف و احتیاط از آتش‌سوزی ناشی از شدت حادثه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانیم:
+ حادثه مرگبار در جاده کاشان بادرود/ ۴ نفر جان‌باختند

سخن‌گوی آتش‌نشانی بيان كرد: مشاهدات عینی حاکی از آن بوده که این خودرو از مسیر منحرف و با گاردریل کنار جاده برخورد می‌کند. با توجه به شدت حادثه سرنشینان خودرو که ۳ خانم و ۲ آقا بودند آسیب دیده و به بیمارستان منتقل می‌شوند که خوشبختانه پس از مراحل درمان، مرخص شدند.

وی اضافه کرد: تیم‌های عملیاتی این سازمان از ایستگاه شماره ۵ شهدای آتش‌نشان مستقر در شهرک خاتم‌الانبیاء به محل حادثه در جاده روستای خنب در جنوب شهرستان کاشان اعزام شدند.

وی از هموطنان خواست تا در مواقع بروز سوانح رانندگی مسیر را برای امدادرسانان آتش‌نشان باز نگه داشته و از تجمع در محیط حادثه جدا خودداری نموده و مامورین امداد و نجات سازمان را در انجام وظایف خود یاری نمایند.

تصادف خودرو ال‌۹۰ با گاردریل
تصادف خودرو ال‌۹۰ با گاردریل

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.