«دکتر زارع» سال‌ها صبورانه و با حُسن‌خلق به درمان دردمندان پرداخت

دکتر-محمد-زارع-فوق-تخصص-قرنیه-و-رئیس-بیمارستان-لبافی_نژادکاشان فردا – رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، در پیامی شهادت شهید مدافع سلامت و خدمت «دکتر محمد زارع» عضو هیئت امناء و رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی کاشان و رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد تهران را به خانواده محترم ایشان و همکاران دانشگاهی تسلیت گفت.

به گزارش وب‌دا، در پیام دکتر سید علیرضا مروجی آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاس جَمِیعًا

خبر شهادت مدافع سلامت و خدمت دکتر «محمد زارع» پزشک خوشنام و با اخلاق که در راه نجات جان بیماران مبتلا به ویروس منحوس کووید ۱۹جان خود را از دست داد، موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

دکتر زارع که سال‌ها عاشقانه، صبورانه و با حسن خلق به درمان دردمندان پرداخت و دغدغه‌اش سلامتی مردم بود، از ابتدای شیوع بیماری کرونا به معالجه این بیماران مشغول شد و متاسفانه در این راه خود نیز بیمار و بستری شد و سرانجام شهد شیرین شهادت را نوشید.

اینجانب با نهایت تاثر و تاسف این غم جانکاه را به بازماندگان این شهید بزرگ‌وار، همکاران دانشگاهی، جامعه فرهیخته پزشکی و مردم مومن کاشان و آران و بیدگل تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند سبحان برای این عزیز فقید، غفران و رحمت‌ الهی و برای خانواده‌ داغدار ایشان، صبر و شکیبایی مسئلت می‌نمائیم.

دکتر سید علیرضا مروجی
رئیس دانشگاه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.