محدودیت‌های کرونایی در منطقه کاشان باید تمدید شود

دکتر مسعود دهقانی رئیس مرکز بهداشت شهرستان کاشانکاشان فردا رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشان تداوم محدودیت‌ها را منوط به ابلاغ فرمانداری این شهرستان دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی کاشان خواستار تمدید محدودیت‌های کرونایی است.

دکتر مسعود دهقانی در گفت‌وگو با تسنیم، تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان از مسئولان درخواست داشته است که محدودیت‌های کرونایی حداقل تا پایان هفته جاری ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانیم:
+ محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا از امروز اعمال می‌شود

وی با بیان اینکه درخواست خود را از روش‌های مختلف به مسئولان امر به ویژه فرمانداری کاشان ارائه و ارسال کردیم، افزود: تداوم محدودیت‌ها منوط به ابلاغ ار سوی فرمانداری است اما ناگفته نماند که برخی اقدامات در زمان صدور مجوز از سوی استانداری امکان‌پذیر است و فرمانداری از خود اختیاری ندارد.

دکتر دهقانی با بیان اینکه برخی تعطیلی‌ها نظیر آموزش و پرورش باید بر اساس تصمیم ستاد ملی مبارزه با کرونا صورت پذیرد، ابراز داشت: ما هر هفته تقاضای محدودیت، بازرسی و کنترل بیشتر داریم و این مرتبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان رسما خواستار تداوم محدودیت‌ها حداقل تا پایان این هفته را داشته است.

وی با بیان اینکه اگر ابلاغ فرمانداری به اصناف و آموزش و پرورش صورت بگیرد، حداقل تا پایان هفته محدودیت‌ها پا برجا است، گفت: بر اساس محدودیت‌ها آموزش دانش‌آموزان صرفا به صورت مجازی، فست‌فودهای بیرون‌بر، کافه، چایخانه و غیره نیز باید تعطیل و رستوران‌ها نیز با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند.

دهقانی ضمن تاکید بر عدم برگزاری مراسمات تجمعی تصریح کرد: ما همواره درخواست تشدید نظارت‌ها و بازرسی‌ها بودیم و اگر فرماندار کاشان اگر این محدودیت‌ها را ابلاغ کند همچنان پا برجا است چرا که بیماری کرونا نه تنها کم و کنترل نشده بلکه نسبت به هفته‌های قبل نیز تشدید شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.