«حسین عبداله‌زاده» سرپرست معاونت امور عمرانی فرمانداری کاشان شد

حسین عبداله‌زاده سرپرست معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشانکاشان فردا – با حکمی از سوی استاندار اصفهان و به پیشنهاد علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان، «حسین عبداله‌زاده» به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان منصوب شد.

در حکم استاندار خطاب به عبداله‌زاده آمده است: «با عنایت به مراتب تعهد، تخصص، تجربیان ارزنده شما و به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان کاشان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت سرپرستی معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان منصوب می‌نمایم.

امید است با استعانت از خداوند متعال و پیروی از ائمه اطهار (ع) در عمل به وظیفه قانونی و بهره‌گیری از توان‌مندی همکاران آن مجموعه در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید به توفیقات ارزشمندی نائل شوید. عباس رضایی استاندار اصفهان»

بیشتر بخوانیم:
+ «مرتضایی‌قهرودی» فرماندار کاشان شد

گفتنی است حسین عبداله‌زاده پیش از این حکم، به عنوان رئیس اداره فنی و امور عمرانی فرمانداری ویژه کاشان در حال خدمت بوده است.

پیشتر «علیرضا چله‌دوان» مسئولیت معاونت هماهنگی امور عمرانی فرمانداری کاشان را بر عهده داشت که به به نوشته اهل کاشانم، تقریبا از اوایل بهمن‌ماه در هیچ جلسه رسمی شرکت نکرده، و بدون معرفی فرد جدیدی وظایف وی به مدیر امور شهری فرمانداری محول شده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.