کلنگ‌زنی یک مجتمع آموزشی، ورزشی خیرساز در کاشان

یک مجتمع آموزشی، ورزشی خیرساز در کاشان کلنگ‌زنی شدکاشان فردا – عملیات ساخت یک مجتمع آموزشی، ورزشی خیرساز در کاشان روز پنجشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان آغاز شد.

به گزارش ایرنا، رئیس اداره آموزش و پرورش کاشان در این آیین گفت: خانواده زنده‌یاد جواد مازوچی برای این دبیرستان ۱۲ کلاسه با زیربنای یک هزار و ۹۱۳ مترمربع، ۱۴ میلیارد تومان هزینه خواهند کرد.

بیشتر بخوانیم:
+
تجهیز مدرسه‌ها به امکانات بهداشتی مهم‌تر از ساخت آن است

حسین مقنی یادآور شد: کتابخانه، آزمایشگاه، سالن اجتماعات، سایت رایانه و اتاق‌های اداری نیز در این واحد آموزشی پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه این خانواده خیر هزینه ساخت یک سالن سرپوشیده ورزشی در این مدرسه را نیز تقبل کردند، افزود: این طرح ورزشی با زیربنای ۸۱۳ مترمربع شامل سوله اسکلت فلزی ۳۰*۲۰ و ساختمان‌های جانبی رختکن، دوش، اتاق اداری، بوفه، انبار و سرویس‌های بهداشتی خواهد بود.

به گفته رئیس اداره آموزش و پروش کاشان، خانواده مازوچی برای ساخت این طرح ورزشی ۶ میلیارد تومان اختصاص داده است.

فرماندار کاشان نیز در این آیین با اشاره به مقام نخست کاشان در جذب خدمات خیرین مدرسه‌ساز در کشور گفت: خیرین مدرسه‌ساز در این شهرستان تنها به کمیت مدرسه‌سازی توجه نمی‌کنند، بلکه کیفیت را هم در نظر می‌گیرند؛ چنان که مدرسه‌های ساخته شده محدود به چند کلاس نیست بلکه به سالن ورزشی، کارگاه، آزمایشگاهی که از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود نیز مجهز هستند.

علی‌اکبر مرتضایی با اشاره به پیشینه ۱۰۵ ساله آموزش و پرورش کاشان از مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان خواست تا ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیزات مورد نیاز مدرسه‌های ساخته شده را تامین کند.

پیش از شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۶۳ هزار نفر دانش‌آموز در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال داشتند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.