نمی‌خواستیم حیوان تلف شود؛ پشیمانیم

یک راس کل که در کویر آران و بیدگل به خاطر تعقیب و گریز آفرودسواران تلف شدکاشان فردا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان با بیان اینکه عاملان تلف شدن یک رأس «کَل» در منطقه کویری آران و بیدگل خود را معرفی کردند، گفت: خاطیان این اقدام را از روی ناآگاهی عنوان کرده و اظهار ندامت کردند.

ایرج حشمتی در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اشاره به انتشار ویديوی کوتاهی در فضای مجازی مبنی بر تلف‌شدن یک رأس کَل به واسطه حرکت غیرمسئولانه توسط یک آفرودسوار اظهار داشت: افراد خاطی پس از بررسی‌های صورت گرفته شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه افراد خاطی پس از اظهار ندامت و پشیمانی خود را معرفی کردند، اظهار داشت: با انتشار خبر شناسایی افراد خاطی نامبردگان با مراجعه به اداره کل محیط زیست استان اصفهان خود را معرفی و اظهار ندامت و اعلام کردند که این اقدام از روی ناآگاهی بوده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن تاکید بر اجرای روند قانونی و قضایی خاطیان ابراز داشت: یکی از راه‌های جلوگیری از بروز این تخلفات محیط زیستی پایبندی دستگاه‌ها به قوانین محیط زیستی است که متاسفانه در این زمینه کمتر به آن پرداخته می‌شود.

در هفته گذشته ویدیوی کوتاه از تعقیب یک راس کل در کویر آران و بیدگل که نهایتا منجر به تلف‌شدن حیوان‌ شد در فضای مجازی ناراحتی شدید فعالان محیط زیست و حقوق حیوانات را به‌دنبال داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.