فولاد کویر استاندارد بین‌المللی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای دریافت کرد

مجتمع فولاد کویر استاندارد بین المللی ایمنی و بهداشت حرفه ای دریافت کردکاشان فردا – رئیس هیئت‌مدیره مجتمع فولاد کویر، از دریافت استاندارد بین‌المللی ایمنی و بهداشت حرفه‌ای (ISO45001) توسط این مجتمع صنعتی خبر داد.

حمیدرضا خوروش به نقش اساسی و محوری منابع انسانی در فرایند رشد، توسعه و پیشبرد اهداف استراتژیک سازمان اشاره کرد و افزود: مسائل مهمی از جمله، حفظ و نگهداشت، ایمنی شغلی، بهداشت حرفه‌ای و ارتقای شاخص‌های سلامت کارکنان به‌عنوان فرایندهای بنیادی و اصلی حوزه منابع انسانی مجتمع فولاد کویر تعریف شده است و استانداردسازی این فرایندها از اهداف مهم مجتمع به‌شمار می‌رود.

بیشتر بخوانیم:
+ تقدیر از مجتمع فولاد کویر به عنوان واحد برگزیده در مقابله با کرونا

خوروش، به دریافت استاندارد بین‌المللی ایمنی و بهداشت شغلی (ISO45001) اشاره کرد و گفت: این استاندارد نیز شامل الزامات و قوانینی است که به سازمان‌ها کمک کند، محیط کاری ایمن‌تری داشته باشند و بتوانند با این اصول میزان ریسک‌های ناشی از کار را کاهش داده و موضوع بهداشت و سلامت کارکنان را جدی‌تر دنبال کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ فولاد کویر، بالاترین نمره بهداشت حرفه‌ای را به‌دست آورد

وی تاکید کرد: مجتمع فولاد کویر تمام تلاش خود را برای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان خود که بزرگ‌ترین سرمایه‌ی سازمان محسوب می‌شوند، به‌کار گرفته است.

رئیس هیئت‌مدیره مجتمع فولاد کویر اعلام کرد: فرایند ارزیابی و صدور گواهی‌نامه استانداردهای 45001 توسط شرکت DQS آلمان به‌عنوان یکی از برترین شرکت‌های بین‌المللی در حوزه ممیزی و صدور گواهی‌نامه سیستم‌های مدیریت انجام شده است.

وی با تقدیر از مدیران و کارکنان مجتمع فولاد کویر، بویژه مدیریت و کارکنان واحد منابع انسانی ابراز امید واری کرد که این مجتمع با تکیه بر توان کارشناسان خبره و متخصصان خود در آینده‌ای نه چندان دور در جمع شرکت‌های برتر کشور در حوزه‌های مختلف قرار گیرد.

ایزو ۴۵۰۰۱ یک استاندارد در زمینه مدیریت سیستم‌های ایمنی و بهداشت شغلی است که هدف آن کاهش بیماری‌ها و آسیب‌های شغلی است. سازمان بین‌المللی استانداردسازی؛ ایزو ۴۵۰۰۱ را به‌عنوان یک مبنای بین‌المللی در جهت سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت حرفه‌ای طراحی و تکوین نموده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.