محدودیت‌های کرونایی با وخامت اوضاع تمدید می‌شود

عباسعلی قپانی‌پور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشانکاشان فردا معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار کاشان گفت: محدودیت‌های کرونایی با وخامت اوضاع در کاشان تمدید می‌شود.

عباسعلی قپانی‌پور به مهر اعلام کرد: متأسفانه کاشان در تعداد بیماران بستری و تست‌های مثبت کرونا جز شهرستان‌های اول در کشور است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا در بین مشاغل طبقه دو، سه و چهار در کاشان اظهار امیدواری کرد که با استفاده از تجربیات قبلی و همکاری مردم با اعمال این محدودیت‌ها بتوانیم زنجیره شیوع این ویروس را قطع کنیم.

بیشتر بخوانیم:
+ از فردا؛ چاره‌ای جز برخورد قاطع نداریم

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان با اشاره به بی‌تفاوتی برخی از شهروندان نسبت به محدودیت‌های ایجاد‌شده کرونایی تصریح کرد: با ادامه این روند و در صورتی که اوضاع بیش از این وخیم شود، این محدودیت‌ها تمدید می‌شود.

وی با بیان اینکه لازم است با افراد متخطی از محدودیت‌ها برخورد شود، خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند نتیجه بی‌تفاوتی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در بیمارستان‌ها و دفن فوتی‌های روزانه آرامستان گلابچی کاشان ببینند.

قپانی‌پور با اشاره به اینکه از اوضاع معیشتی مردم آگاه هستیم، ادامه داد: صیانت و حفاظت از جان مردم نیز وظیفه همه مسئولان است و اعمال محدودیت‌ها هم به همین دلیل است تا زنجیره شیوع ویروس کرونا قطع شود.

وی با اشاره به مصوبات ستاد ملی کرونا افزود: این مصوبات پشتوانه ملی و کشوری دارد و همانند یک قانون است که باید عملیاتی شود و اجرای این محدودیت‌ها نیز بر این اساس بوده است.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری کاشان با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها از طریق صداوسیما، شبکه‌های مجازی و رسانه‌های محلی اطلاع‌رسانی شده بود، گفت: همیشه برای یک عده بهانه برای انجام‌ندادن وظایف قانونی و شهروندی وجود دارد و این موضوع نباید مستمسکی برای عدم اجرای قانون باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.