فعالیت ۷۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان آیت‌الله یثربی

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان گفت: بیش از ۷۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در کلینیک‌های بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی در همه روزهای هفته در ۲ شیفت کاری صبح و عصر خدمات درمانی ارائه می‌دهند.

رضا نعناکار با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۷۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در رشته های‌مختلف در کلینیک‌های این بیمارستان حضور دارند، افزود: این پزشکان در رشته‌های غدد و تیروئید، دیابت، رادیوتراپی و آنکولوژی، کلیه و مجاری ادراری، زنان و زایمان، ارتوپدی، ریه، اطفال، جراحی و ترمیمی، قلب و عروق، چشم پزشکی، ازن‌تراپی، مغز و اعصاب، گوارش، بیماری‌های عفونی و گرمسیری، تغذیه، گوش و حلق و بینی، دندان‌پزشکی، روان‌پزشکی، و تصویربرداری همه روزهای هفته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده پذیرش بیماران هستند.

بیشتر بخوانیم:
+ تولد نوزادان سه‌قلو در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان

مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مراجعین همچنین دو کلینیک درد و چاقی توسط پزشکان مجرب، خدمات‌درمانی نوین درمانی به مراجعین ارائه می‌دهند.

مراجعین می‌توانند جهت رزرو نوبت با سامانه ۵۵۹۰ یا شماره ۵۵۶۲۱۵۴۵ تماس بگیرند. همچنين در صورت نياز و در كوتاه‌ترين زمان ممكن مي‌توانند از خدمات تشخيصي نظير آزمايشگاه، تصويربرداري، اكوکاردیوگرافی، نوار مغز، نوار عصب چشم، نوار مثانه، نوار عصب و عضله، نوار عصب گوش، تست تنفس، تست ورزش و … ستفاده نمايند.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان، یکی بیمارستان‌های ۱۲ گانه محب سلامت در کشور است که با مدیریت بخش خصوصی اداره می‌شود. این بیمارستان بیش از ۳ سال است که در کاشان در محیط کالبدی و فضایی مناسب فعالیت خود را آغاز کرده و در همین زمان کوتاه موفقیت‌های قابل‌توجهی از لحاظ رعایت استاندارهای بالای بیمارستانی کسب کرده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.