بهره‌برداری از ۵۰ خانه خیرساز در کاشان با حضور وزیر راه

بهره‌برداری از واحدهای مسکونی خیرساز در کاشان با حضور وزیر راهکاشان فردا – طرح ساخت ۵۰ خانه از سوی خیرین مسکن‌ساز کاشان در آیینی با حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان استان اصفهان و خیرین این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز کاشان پنجشنبه در حاشیه آیین بهره‌برداری نمادین یکی از واحدها در این زمینه گفت: برای ساخت این ۵۰ واحد مسکونی در مجموع ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

بیشتر بخوانیم:
+
۲۱ واحد مسکونی به نیازمندان کاشان واگذار شد

علی ساغرچی افزود: ۵۰ درصد اعتبار ساخت این واحدهای مسکونی از سوی خیرین شهرستان کاشان تامین شد و بقیه مبلغ هم آورده متقاضیان بود.

وی بیان کرد: زیربنای مفید واحدهای مسکونی ساخته‌شده بین ۵۰ تا ۷۵ مترمربع است که با در نظر گرفتن مشاعات، به ۹۵ مترمربع می‌رسد.

مدیرعامل خیرین مسکن‌ساز کاشان با اشاره به ۲۸۲ واحد در دست ساخت دیگر، اضافه کرد: ۱۹۲ واحد در شهرک خاتم‌الانبیا بین ۷۰ تا ۸۰ درصد، ۵۰ واحدی قمصر بین ۵۰ تا ۶۰ درصد و ۴۰ واحدی بلوار صنعت کاشان ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تاکید کرد: اعتبار همه این واحدهای در دست ساخت نیز با کمک ۵۰ درصدی خیرین و باقی‌مانده از محل آورده متقاضیان تامین شده است.

همچنین بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار اصفهان با هدف توانمندسازی و کمک به تامین مسکن اقشار نیازمند و کم‌توان، ۵۰۰ واحد نیز در مناطق محروم روستایی شهرستان کاشان با زیربنای ۶۰ مترمربع برای خانوارهای محروم فاقد مسکن مناسب و مقاوم ساخته خواهد شد.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز پنج‌شنبه در سفری یک روزه برای گشایش و بهره‌برداری از چند طرح و کلنگ‌زنی چند طرح دیگر به کاشان و آران و بیدگل سفر کرده بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.