عملیات ساخت یک مدرسه خیرساز در کاشان آغاز شد

آغاز ساخت یک مدرسه کفیل در کاشانکاشان فردا – طرح ساخت یک باب مدرسه خیرساز در کاشان پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه در آیینی با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان کلنگ‌زنی شد.

به گزارش ایرنا، مدیر آموزش و پرورش کاشان در این آیین گفت: این مدرسه ۶ کلاسه از سوی خیر نیک‌اندیش، محمود کفیل با هزینه ۶ میلیارد تومان در خیابان امیرکبیر ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+
کلنگ‌زنی یک مجتمع آموزشی، ورزشی خیرساز در کاشان

حسین مقنی نصرآبادی افزود: این مدرسه با مساحت یک هزار و ۵۰۰ مترمربع در زیربنای ۸۱۶ مترمربع به امکاناتی مانند سالن اجتماعات، کارگاه، کتابخانه، آزمایشگاه و سایت رایانه مجهز می‌شود.

وی با قدردانی از مجمع خیرین شهرستان کاشان در مدرسه‌سازی و سایر کارهای خیر، بیان کرد: ساخت این مدرسه در این مکان نشان دهنده عدالت آموزشی است که در آموزش و پرورش کاشان اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشان با اشاره به مهندسی فیزیکی فضاهای آموزشی در ۲ سال گذشته اضافه کرد: یک کار آموزشی و یا ساخت مدرسه در نقاط مختلف این شهرستان از برزک و ازوار تا لتحر و مشکات به چشم می‌خورد.

وی تشریح کرد: همه اطلاعات ضروری در مورد نیازهای آموزشی شهرستان کاشان در اختیار خیرین قرار گرفته است و هر زمان این عزیزان به مجمع مراجعه کنند، می‌توانند نسبت به تامین نیازها اقدام کنند.

پیش از شیوع ویروس کرونا نزدیک به ۶۳ هزار نفر دانش‌آموز در بیش از ۳۷۰ واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال داشتند.

شهرستان کاشان در جذب کمک‌های خیرین خصوصا در طرح‌های آموزش جزء شهرستان‌های نخست کشور است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.