قطعه دوم جاده کاشان-بادرود به بهره‌برداری رسید

بهره‌برداری از قطعه دوم جاده کاشان بادرودکاشان فردا – قطعه دوم محور مواصلاتی کاشان-بادرود پیش از ظهر پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش مهر، این پروژه راه‌سازی به طول ۱۲ کیلومتر به همراه دو کیلومتر مسیر دوربرگردان است که با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد تومان ساخته شده است.

جاده کاشان – بادرود یکی از مسیرهای حادثه‌خیز کشور است که تصادف‌ها زیادی در آن رخ می‌دهد. این مسیر قسمتی از جاده ترانزیتی تهران-بندعباس است که به دلیل تردد خودروهای سنگین اجرای باند دوم آن یکی از مطالبات و درخواست‌های مردم منطقه بوده است.

بیشتر بخوانیم:
+ ترافیک وزیر و وکیل به کاشان

با گشایش باند دوم این جاده علاوه بر کاهش تصادفات و افزایش ایمنی شاهد افزایش و تسهیل تردد خودروها نیز خواهیم بود.

گفتنی است طول مسیر جاده کاشان-بادرود ۵۵ کیلومتر است که تاکنون حدود ۴۲ کیلومتر آن دو بانده شده و هشت کیلومتر آن باقی مانده است.

بازدید از جاده برزک و بخش نیاسر، کلنگ‌زنی طرح‌های ۵۰۰ و ۳۰۰ واحدی طرح اقدام ملی مسکن کاشان، افتتاح طرح ۵۰ واحدی خیران مسکن‌ساز کاشان، و بازدید از جاده ابوزیدآباد، کنارگذر آران و بیدگل، مجتمع مسکونی در حال ساخت رزلند آران و بیدگل از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر راه و شهرسازی به کاشان بود.

نمایند‌گان کاشان و آران و بیدگل و نطنز، بادرود و قمصر، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان، به همراه جمعی از مسئولان استان اصفهان و دو شهرستان‌ کاشان و آران و بیدگل وزیر راه و شهرسازی را در این سفر یک روزه به منطقه کاشان همراهی می‌کردند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir
کاشان فردا را در تلگرام دنبال کنیم:          https://t.me/Kashanefarda

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.