مادر شهیدان ‌«رضازاده لواف» به فرزندان شهیدش پیوست

ٰعصمت باقرزاده مادر شهیدان رضازاده لوافکاشان فردا – حاجیه خانم «حشمت باقرزاده زارعی» مادر شهیدان «جواد و مرتضی رضازاده لواف» پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش شهدای کاشان، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر این مادر گران‌قدر امروز یک‌شنبه ۲۵ آبان ماه۱۳۹۹ در دارالسلام گلابچی کاشان برگزار شد.

بیشتر بخوانیم:
+
مادر شهیدان «باغبانی مشکانی» به فرزندانش شهیدش پیوست

شهید جواد رضا‌زاده لواف یکم شهریورماه ۱۳۴۵ در کاشان به دنیا آمد. پس از تحصیلات ابتدایی در کارگاه نجاری مشغول به کار شد. با شروع جنگ تحمیلی، عضو بسیج شده و یکم اسفندماه ۱۳۶۰ در عملیات مولای متقیان حضرت علی (ع) در تنگه چزابه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از دو ماه در کاشان تشییع، و در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.

شهید مرتضی رضازاده لواف نهم تیرماه ۱۳۴۹ در کاشان چشم به جهان گشود. کارگز کارخانه بود. به عنوان بسیجی عازم جبهه شد، و در ۲۹ فروردین‌ماه ۱۳۶۷ در فاو به شهادت رسید.

پیکرش مدت‌ها در منطقه ماند تا اینکه پس از تفحص در سال ۷۸ در گلزار شهدای دارالسلام کاشان در کنار برادر به خاک سپرده شد.

کاشان یک هزار و ۷۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردند که شامل ۲۲ سردار شهید، یک خانواده چهار شهید، هفت خانواده سه شهید، ۱۰۷ خانواده ۲ شهید و یک هزار و ۵۱۱ خانواده یک شهید، سه هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۹۱ آزاده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.