برای آبادانی همه‌جا مانند آبادانی زاده‌گاه خودتان تلاش کنید

نامه رئیس شورای مشکات به ساداتی‌نژادکاشان فردا – رئیس شورای شهر مشکات در نامه‌ای به نماینده کاشان و آران و بیدگل در مجلس، از او خواست در مباحث عمرانی نگاه یکسان به همه مناطق حوزه انتخاباتی خود داشته باشد.

به گزارش مشکات آنلاین متن نامه اسماعیل محمدی به نماینده منطقه به این شرح است:
جناب آقای دکتر ساداتی‌نژاد
نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی
سلام‌علیکم –
بعد از حمد خدا و سلام و صلوات بر محمد ﷺو خاندان پاکش

گزارشی از طرف صفحه رسمی شما درباره سفر وزیر راه و شهرسازی به کاشان منتشرشده که در آن نام بسیاری از مناطق به جز شهر مشکات که از لحاظ جمعیت بزرگ‌تر از شهرهای شهرستان کاشان است مطرح گردیده است، این در حالی است که مدت‌هاست مردم مشکات در بلوار اصلی شهر که متصل به جاده ترانزیت است قربانی و مصدوم می‌شوند و به همین دلیل اصلاح و تکمیل این بلوار به پیگیری‌های شورای اسلامی شهر برای اتمام این پروژه ملی عملاً بی‌نتیجه مانده است.

انتظار می‌رفت شما که خود را میزبان وزیر نامیده‌اید، طبق سنت متعارف سایر نمایندگان، از شورای مشکات برای ارائه مشکلات این بلوار دعوت کنید نه آنکه حتی نامی از مشکات در گزارش شما مطرح نشود.

جناب آقای ساداتی نژاد؛
شما در دور دوم انتخابات به مردم مشکات قول دادید که پیگیر مطالبات آن‌ها باشید و با این شعارها از این مردم رای گرفته‌اید. بر فرض اینکه مردم مشکات به شما رای هم نمی‌دادند، وظیفه شرعی و قانونی شماست همانگونه که برای آبادانی زادگاه خود سفیدشهر تلاش می‌کنید برای سایر نقاط دو شهرستان نیز تلاش کنید.

اما متاسفانه رویکرد شما در قبال مشکات سبب شده که تعدادی از جوانان و شهروندان این شهر، بدین تحلیل برسند که شما نظری به اصلاح بلوار امام خمینی مشکات ندارید تا بتوانید با پایان عمر این دولت و در صورت یافتن فرصت مناسب تغییرات مرزی مطرح شده توسط برخی از همشهریان و نزدیکان‌تان را اجرایی کنید.

بنده به عنوان وکیل این مردم و کسی که سال‌هاست در خدمت مردم مشکات هستم، واضح و آشکار به شما می‌گویم متاسفانه شرایط به گونه‌ای پیش رفته که اکثریت قاطع همشهریانم، هر زمانی، هر اتفاقی را که در این منطقه بیفتد، به چشم شما می‌بینند.

امید است با توجه به شرایط فعلی کشور و توصیه‌های اکید مقام معظم رهبری به گونه‌ای در منطقه فعالیت کنید که اعتماد مردم به مسئولان آسیب نبیند و مشکاتی‌ها بتوانند به حداقل‌هایی که لازمه یک زندگی آرام است برسند.

اسماعیل محمدی
رئیس شورای اسلامی مشکات

بیشتر بخوانیم:
+ نشست رئیس دانشگاه با شورای شهر مشکات

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.