«سعید صادقی‌مقدم» مسئول ایرنا منطقه کاشان شد

تودیع و معارفه مسئول ایرنا کاشانکاشان فردا – در آیینی از خدمات «محمد ملاحمزه‌زاده» مسئول پیشین دفتر نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان قدردانی و «سعید صادقی‌مقدم» به عنوان مسئول جدید این دفتر معرفی شد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور «فاطمه نوری جهانگرد» مدیرکل اخبار استان‌های سازمان خبرگزاری اسلامی، جانعلی فتحی رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز اصفهان و علی‌اکبر مرتضایی فرماندار کاشان، شامگاه پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه ۹۹ در محل این دفتر برگزار، و سعید صادقی‌مقدم به عنوان مسئول جدید خبرگزاری جمهوری اسلامی در کاشان معارفه و با اهدای لوح تقدیر و هدیه فرهنگی از تلاش‌های ۳۶ ماهه مسئول پیشین این نمایندگی قدردانی شد.

بیشتر بخوانیم:
+
میزگرد «واکاوی بحران خاموش ریزگرد» در ایرنا کاشان برگزار شد

صادقی‌مقدم کارشناس‌ارشد روزنامه‌نگاری با ۲۰ سال پیشینه رسانه‌ای، از جمله ۱۶ سال همکاری مستمر به عنوان رابط خبر و خبرنگار در مراکز استانی یزد، البرز، تهران و گروه‌های ورزشی و فرهنگی در سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی فعالیت کرده است.

تدریس در دانشگاه، کارشناس روابط عمومی و خبر استانداری یزد، مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره خانه مطبوعات این استان و فعالیت به عنوان مدیرمسئول و سردبیر در چند نشریه محلی و سراسری از دیگر سوابق کاری مسئول جدید ایرنا در کاشان است.

ایرنا که به عنوان خبرگزاری رسمی کشور از سال ۱۳۱۳ در زمینه اطلاع‌رسانی فعالیت می‌کند، تا سال ۱۳۶۰ «خبرگزاری پارس» نام داشت اما پس از آن، با مصوبه مجلس شورای اسلامی به «خبرگزاری جمهوری اسلامی» تغییر نام داد.

این خبرگزاری که بر اساس حروف اختصاری نام خود به زبان انگلیسی (Islamic Republic News Agency)، با عنوان «ایرنا (IRNA)» نیز شهرت دارد، اکنون در ۳۱ مرکز استان و ۲۴ شهرستان کشور دارای نمایندگی مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور است و در ۴۲۸ شهرستان دیگر با استفاده از خبرنگاران آزاد، نسبت به پوشش رویدادهای خبری اقدام می‌کند.

نمایندگی خبرگزاری جمهوری اسلامی در شمال استان اصفهان از حدود سال ۶۹ مسئولیت پوشش رویدادهای خبری شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، اردستان و نطنز را با مرکزیت کاشان برعهده دارد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.