مادر شهیدان «جواد و علی قربانعلی‌زاده» به فرزندان شهیدش پیوست

مادر شهیدان قربانعلی‌زاده جمالکاشان فردا – حاجیه خانم ربابه عظیمی پور فرد مادر مکرم شهیدان «جواد و علی قربانعلی‌زاده جمال» پس از سال‌ها فراق به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.

به گزارش پایگاه خبری اهل کاشانم، مراسم خاکسپاری پیکر پاک این مادر گران‌قدر از ساعت ۱۴ روز یک‌شنبه دوم آذر ماه ۱۳۹۹، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در دارالسلام کاشان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانیم:
+
مادر شهیدان ‌«حسنی فینی» به فرزندان شهیدش پیوست

شهید جواد قربانعلی‌زاده جمال چهارم تیرماه ۱۳۴۱ در شهرستان کاشان به دنیا آمد. پس از تحصیلات راهنمایی به فراگیری علوم دینی و حوزوی پرداخت. با شروع جنگ تحمیلی به عنوان بسیجی عازم جبهه‌ها شد، و سرانجام دوازدهم اسفندماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در شلمچه به شهادت رسید و در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.

شهید علی قربانعلی‌زاده جمال نیز هشتم دی ماه ۱۳۴۴ در شهرستان کاشان چشم به جهان گشود. پس از پایان تحصیلات ابتدایی در کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مشغول به کار شد.با آغاز جنگ تحمیلی با عضویت بسیج، عازم جبهه شد. بیست و دوم فروردین ماه ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک در شرهانی به شهادت رسید. مزار این شهید گرانقدر نیز در گلزار شهدای دارالسلام کاشان واقع است.

کاشان یک هزار و ۷۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کردند که شامل ۲۲ سردار شهید، یک خانواده چهار شهید، هفت خانواده سه شهید، ۱۰۷ خانواده ۲ شهید و یک هزار و ۵۱۱ خانواده یک شهید، سه هزار و ۷۰۰ جانباز و ۱۹۱ آزاده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.