افزایش رعایت محدودیت‌های کرونایی در کاشان

بایبوردی فرماندار آران و بیدگل، ساداتی نماینده منطقه و مرتضایی فرمانداری کاشا کاشان فردا –  فرماندار کاشان گفت: رعایت محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان با افزایش پست‌های ایست و بازرسی در ورودی‌ و خروجی‌ها، نظارت و رصد اصناف و صاحبان مشاغل و محدودیت رفت و آمد شبانه در روزهای اخیر با بهبود محسوس به ۹۰ درصد رسید.

علی‌اکبر مرتضایی سوم آذرماه به خبرنگار ایرنا گفته بود: ۸۰ درصد شهروندان، اصناف و صاحبان مشاغل در این شهرستان، محدودیت‌های کرونایی و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ بررسی دوره‌ای سلامت مدیران کاشان

+ بازداشت متصدیان دو باشگاه عروسی در کاشان

وی شامگاه پنج‌شنبه در نشست خبری با یادآوری راه‌اندازی پنج پست ایست و بازرسی برای نظارت بر ورود و خروج خودروها افزود: این نظارت‌ها تا پایان محدودیت کرونایی ادامه خواهد شد.

رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا در کاشان با تبیین شرایط موجود شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز این شهرستان، از احتمال تعطیلی و اجرای محدودیت‌های کرونایی در هفته پیش‌رو خبر داد و اضافه کرد: هدف از اجرای این محدویت‌ها کاهش آمار ورودی بیماران کووید ۱۹ به مراکز درمانی است.

وی تصریح کرد: بانک‌های عامل ۳۰۰ میلیارد ریال تسیهلات حمایتی برای جبران زیان‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا به ۸۳۰ نفر در قالب ۱۴ رسته شغلی به صاحبان مشاغل در این شهرستان پرداخت کرده‌اند.

فرماندار کاشان درباره چک‌های برگشتی هم اظهار داشت: برخی بانک‌ها از اختیارات خود استفاده کرده و از برگشت‌زدن چک‌ها جلوگیری می‌کنند اما برخی بانک‌ها نیز با استناد به آیین‌نامه‌های داخلی، اعلام کرده‌اند باید از تهران یا مرکز استان به آن‌ها دستور داده شود که این مهم در حال پیگیری است.

مرتضایی یادآور شد: برخی مشکل‌ها ریشه داخلی ندارد و برخی نیز باید با اقناع و توجیه کردن مردم به آنان اطلاع‌رسانی شود.

در این نشست از خدمات نزدیک به ۲ سال حمیدرضا جوشقانی مدیر روابط عمومی فرمانداری توسط فرماندار ویژه کاشان تجلیل و برای وی در مسوولیت جدید آرزوی توفیق شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.