زایمان در بیمارستان آیت‌الله یثربی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه

تسهیلات قرض‌الحسنه برای زایمان در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشانکاشان فردا – مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان اعلام کرد: مادران بازدار زیادی از طرح بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان مبنی استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه جهت پرداخت هزینه‌های زایمان ایمن در این بیمارستان استقبال کرده‌اند.

رضا نعناکار گفت: از ابتدای شهریور‌ تا ابتدای آذرماه جاری، بیش از ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طرف صندوق‌های قرض‌الحسنه به مادران بارداری که بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌ٔالله یثربی را برای زایمان انتخاب نموده‌اند، پرداخت شده است.

بیشتر بخوانیم:
+ فعالیت ۷۰ پزشک متخصص و فوق‌تخصص در بیمارستان آیت‌الله یثربی

+ تولد نوزادان سه‌قلو در بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ایی که بین صندوق‌های قرض‌الحسنه و بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی منعقد شده است، افزود: برابر این تفاهم‌نامه، مادران باردار جهت زایمان در این بیمارستان می‌توانند از تسهیلات این صندوق‌ها با کارمزد ۴ درصد و در کمترین زمان ممکن، بدون تشریفات اداری و بدون پرداخت وجه نقد بهره‌مند شوند.

مدیر عامل موسسه محب سلامت کاشان بیان کرد: از ابتدای شهریور تا ابتدای آذر ماه یک‌صدوبیست نفر از شهروندان از صندوق‌های قرض‌الحسنه برای این مورد تسهیلات دریافت کرده‌اند.

بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان برای تحقق شعار «ایمن درمان شوید» علاوه بر ارائه خدمات مدرن و مجهز در اتاق‌های عمل این بیمارستان، دوره‌های آموزشی مادر و کودک و آمادگی مادران باردار برای طی‌کردن فرایند ایمن و سالم و همراه با آگاهی باداری، وضع حمل و شرایط بعد از آن را برای مادران باردار برگزار می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.