محدودیت‌ها در کاشان یک هفته دیگر تمدید شد

حجت‌الله غلامی سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا استان اصفهانکاشان فردا – سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا اعلام کرد: محدودیت‌های کرونایی در کاشان یک هفته دیگر تمدید شد و دوربین‌های شهری تردد خودروها از ساعات ۲۱ تا ۴ صبح را ثبت و فرد خاطی را جریمه می‌کنند.

حجت‌الله غلامی در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری اهل کاشانم با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها شهر وضعیت قرمز استان اصفهان نطنز است، اظهار داشت: محدودیت‌های شهرهای نارنجی در هفته آینده در کاشان و آران و بیدگل برقرار است و طی آن فقط صنوف گروه‌های یک و دو می‌توانند فعالیت کنند.

بیشتر بخوانیم:
+ افزایش رعایت محدودیت‌های کرونایی در کاشان

وی با بیان این‌که در وضعیت نارنجی باید فقط یک دوم کارکنان ادارات در محل کار حاضر شوند، ابراز داشت: خودروهای غیر بومی اجازه ورود به کاشان و آران و بیدگل را ندارند و در صورت تخلف، اعمال قانون می‌شوند.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونای اصفهان با اشاره به این‌که همچنان تردد در محدوده زمانی ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در داخل شهرهای نارنجی ممنوع است، تصریح کرد: در صورت تردد خودروهای متخلف در سطح شهر در این ساعات ماموران راهنمایی و رانندگی موظف به اعمال قانون خودرو متخلف و در صورت عدم حضور، دوربین‌های داخل شهر تردد خودرو متخلف را ثبت و آن را جریمه می‌کند.

وی با بیان اینکه شرایط نارنجی کنونی در شهرها شکننده و بسیار خطرناک است، خاطرنشان کرد: در صورت کوچک‌ترین کوتاهی ممکن است شرایط به سرعت تغییر و وضعیت کرونایی اعمال شود و در آن صورت محدودیت‌های شدیدتری اعمال خواهد شد.

منطقه کاشان پس از بیش از یک‌ماه قرارداشتن در وضعیت قرمز کرونایی، از ابتدای هفته گذشته وارد وضعیت نارنجی شد و اگرچه ذر نتیجه اعمال محدودیت‌های کرونایی، کاهش تردد، ممنوعیت تجمع‌ها و رعایت‌های شهروندان، ورودی بیمار آلوده به ویروس کرونا به بیمارستان‌های منطقه کاهش یافته است، اما کم‌‌ترین بی‌احتیاطی می‌تواند شرایط را به وضعیت فوق‌بحرانی یکی دو هفته پیش برگرداند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.