سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان دستگیر شد

سرهنگ حسین بساطی فرمانده انتظامی کاشانکاشان فردا فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای کابل‌های مخابراتی در این شهرستان و کشف ۱۶ مورد سرقت خبر داد.

سرهنگ ستاد حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اعلام این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت کابل‌های مخابراتی در شهرستان کاشان، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانیم:
+ دستگیری سارق کابل‌های مخابراتی در کاشان

او اضافه‌کرد: ماموران کلانتری۱۲ ولی عصر این شهرستان با انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند سارق حرفه‌ای بنام  «رضا» ۳۰ ساله را شناسایی و در یک عملیات ضربتی متهم را داخل مخفی‌گاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: متهم در بازجویی‌های فنی انجام شده در کلانتری، ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در تحقیقات تکمیلی با توجه به شواهد و قرائن موجود به ناچار لب به اعتراف گشود و تا کنون به ۱۶ مورد سرقت کابل‌های مخابراتی در سطح شهر کاشان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان در پایان به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجه‌شدن با قطعی برق غیر‌منتظره در زمان‌های خاص به‌خصوص نیمه شب، قبل از هرگونه اقدامی بلافاصله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

سرهنگ بساطی همچنین از دستگیری ۲ برادر قاچاق‌چی مواد مخدر در کاشان خبر داد و در تضویح گفت: مأموران در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و طی کنترل خودروهای ورودی به شهر کاشان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

وی با بیان اینکه این کامیون به مقصد تهران در حرکت بود، ابراز داشت: راکبین این خودرو دو برادر به نام‌های بهرام ۲۹ ساله و برادر او شهرام ۲۷ ساله بودند که در بازرسی از این کامیون ۴۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه این مواد مخدر به طرز ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بودند، تصریح کرد: بعد از کشف و ضبط این مواد، متهمان به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم  https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.