درخشش دانش‌آموزان کاشانی در مسابقه کشوری نقاشی آب = زندگی

درخشش دانش‌آموزان کاشانی در مسابقه کشوری نقاشی آب = زندگیکاشان فردا – آثار نقاشی دانش‌‌آموزان کاشانی در سومین دوره از مسابقه‌ نقاشی «آب = زندگی» حائز رتبه‌ برتر و موفق به دریافت لوح ‌تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور شد.

به گزارش پورتال خبری کاشان عباسعلی کحال مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کاشان با اعلام این خبر گفت: محمدرضا ذوالفقاری از مدرسه‌ی غیرانتفاعی گلستان دانش و محمد پارسا اسماعیلی از دبستان غیرانتفاعی معرفت با کسب رتبه برتر در مرحله کشوری مفتخر به دریافت لوح تقدیر از سوی مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور شدند.

وی افزود: سومین دوره از مسابقات نقاشی «آب‌=زندگی» مانند دو سال گذشته در دو مرحله استانی و کشوری برگزار شد که مرحله نخست در کاشان و مرحله کشوری در شرکت مهندسی آبفای کشور داوری شد و برگزیدگان خود را شناخت.

بیشتر بخوانیم:
+ برگزیدگان مسابقه نقاشی «آب=زندگی» معرفی شدند

کحال با بیان این که استقبال دانش‌آموزان کاشانی از این دوره از مسابقات قابل تقدیر بود یادآور شد: دانش‌آموزان کاشانی در مقاطع مختلف تحصیلی (پایه اول و دوم) با ارسال آثار خود به روابط عمومی آبفا در سومین دوره از این مسابقات شرکت کرده و به رقابت پرداختند.

وی افزود: در مرحله استانی از این مسابقات ۱۲ دانش‌آموز کاشانی در مقطع دبستان موفق شدند رتبه‌های برتر این مسابقات را در ۵ موضوع مسابقه به خود اختصاص داده و ۷ دانش‌آموز در بخش نوجوان رتبه‌ی برتر مسابقات را در ۴ موضوع از آن خود کردند. همچنین آثار ۲۴ دانش‌آموز به عنوان آثار شایسته‌ تقدیر شناخته شد و  ۱۸مدرسه و دبستان به عنوان مدارس فعال شهرستان معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای کاشان یادآور شد: برگزاری مسابقات و جشنواره‌های فرهنگی- هنری فرصت مناسبی برای ارائه آموزش‌های مدیریت مصرف و صرفه‌جویی در مصرف آب به دانش‌آموزان است و باور داریم بدینوسیله مهارت‌های درست زندگی در وجود کودکان و نوجوانان نهادینه می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.