دیدار فرماندار آران و بیدگل با خانواده شهید محسن خادم

دیدار اسماعیل بایبوردی فرماندار آران و بیدگل از خانواده شهید محسن خادم شهید مدافع سلامتکاشان فردا – همزمان با روز پرستار، فرماندار آران و بیدگل؛ با حضور در منزل «محسن خادم» شهید خدمت و مدافع سلامت، با خانواده وی دیدار و از صبر و بصیرت این خانواده قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آران و بیدگل همزمان با خجسته زادروز حضرت زینب و روز پرستار، اسماعیل بایبوردی با حضور در منزل شهید خدمت و مدافع سلامت، شهید محسن خادم ضمن تجلیل از ایثار شهدای گرانقدر ایران اسلامی گفت: وقوع بحران زیستی و شیوع ویروس کرونا باعث شد تا خدمتگزاران جامعه بهداشتی، درمانی کشور و همچنین شهرستان آران و بیدگل همچون رزمندگان دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی، جلوه‌هایی از ایثار را رقم بزنند.

بیشتر بخوانیم:
+ «محسن خادم» آسمانی شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل تصریح کرد: حضور فعالانه، خالصانه و ایثارگرانه پزشکان، پرستاران، بهیاران و کادر درمانی این شهرستان به عنوان مدافعان سلامت ستودنی است و ملحق‌شدن شهید گران‌قدر محسن خادم از شهرستان آران و بیدگل به پرچم‌داران شهدای خدمت در کشور در اذهان باقی می‌ماند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع سلامت و بهداشت همچون مجاهدان دوران دفاع مقدس با ازخودگذشتگی، زمینه‌های ترویج بهداشت و سلامت شهروندان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و بحران‌های زیستی را رقم زده‌اند و این مهم در گنجینه افتخارات و حافظه تاریخی مردم شریف ایران اسلامی به یادگار باقی خواهد ماند.

شهید محسن خادم شهید خدمت و مدافع حریم بهداشت و سلامت از کارکنان و کادر درمانی بیمارستان میلاد کاشان اسفندماه ۱۳۹۸ در عرصه خدمت‌رسانی به مردم در زمان شیوع ویروس کرونا به شهادت نائل آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.