کلاس‌های درس در آران و بیدگل تا اطلاع بعدی تعطیل است

کلاس‌های درس در آران و بیدگل تا اطلاع بعدی تعطیل استکاشان فردا فرماندار آران و بیدگل ضمن اشاره به تداوم تعطیلی گروه‌های شغلی چهارم با وجود تغییر وضعیت این شهرستان به زرد کرونایی اعلام کرد: مدارس و دانشگاه‌ها در آران و بیدگل تا اطلاع بعدی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی آران و بیدگل از نارنجی به زرد کرونایی اظهار داشت: این مهم نتیجه مشارکت شهروندان در اعمال محدودیت‌های کرونایی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

بیشتر بخوانیم:
+ نگران بازگشت به اوضاع در مهر و آبان هستیم

وی با بیان اینکه در وضعیت زرد کرونایی آران و بیدگل همچنان برخی از محدودیت‌های کرونایی پا بر جا است، افزود: با توجه به وضعیت زرد کرونایی این شهرستان فعالیت مشاغل گروه چهار شامل چای‌خانه، قهوه‌خانه، باشگاه‌های ورزشی، مراکز تفریحی و مراسم فرهنگی، اجتماعی و مذهبی ممنوع است.

بفرماندار شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه در صورت عدم رعایت محدودیت‌های کرونایی در این شهرستان صنوف متخلف برابر قانون مهروموم می‌شوند، ابراز داشت: دستگاه‌های ارائه‌دهنده خدمات ضروری و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد نیرو از شنبه ۶ دی‌ماه در محل کار حاضر شده و سایر دستگاه‌ها نیز با دو سوم ظرفیت فعالیت می‌کنند.

بایبوردی ضمن اشاره به لغو مأموریت‌های غیرفوری ادارات شهرستان کاشان گفت: آموزش در مدارس، دانشگاه، مراکز آموزش عالی، آموزشگاه‌های خصوصی و حوزه‌های علمیه، برگزاری نمازهای جمعه و جماعت نیز تا اطلاع بعدی در شهرستان آران و بیدگل ممنوع است.

وی با بیان اینکه از تمامی شهروندان درخواست داریم تا بهبودی شرایط پروتکل‌های بهداشتی را همچنان رعایت کنند، تصریح کرد: در صورت تخطی از محدودیت‌های کرونایی و عدم مسائل بهداشتی باعث می‌شود تا جان دیگر شهروندان به خطر بیفتد و همین موضوع باعث می‌شود تا با متخلفان برابر قانون برخورد شود.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم: https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.