زمستان جاری سرد و پربارش پیش‌بینی می‌شود

زمستان جاری سرد و پربارش پیش‌بینی می‌شودکاشان فردا – رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل گفت: امسال زمستان سردتر و پربارش‌تری نسبت به سال قبل پیش‌ رو خواهیم داشت.

عباس ارغوانی در ارتباط تلفنی با برنامه صبح سیلک رادیو کاشان با اشاره اینکه هواشناسی علم احتمال و احتیاط است، تصریح کرد: هفته گذشته ریزش برف در کاشان پیش‌بینی شده بود؛ ولی بادهای پرسرعت ابرهای متراکم را به سمت پایتخت هدایت و تهران یک روز برفی را تجربه کرد.

بیشتر بخوانیم:
+ درختان خانه را برای جلوگیری از سرمازدگی بپوشانید

+ توصیه‌های سازمان آتش‌نشانی کاشان به مردم با فرارسیدن فصل سرما

وی داده‌های هواشناسی را بر اساس نقشه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: کره زمین دچار تغییر اقلیم است و همین عامل گاهی پیش‌بینی‌های هواشناسی را از واقعیت دور می‌کند.

ارغوانی توصیه‌های زمستانی را برای مراقبت هرچه بیشتر افراد در شرایط شیوع کرونا تأکید و خاطرنشان کرد: سرمای هوا خوبی‌هایی هم دارد که مثلاً درختان را به خواب عمیق زمستانی برده و آفات آن را هم نابود می‌کند و در نتیجه درخت در فصل بهار یا تابستان پربارتر می‌شود.

رئیس اداره هواشناسی کاشان و آران و بیدگل با بیان اینکه قبل از وقوع هر پدیده جوی شرایط و هشدارهای لازم را به سازمان آتش‌نشانی بازگو می‌کنیم و این سازمان نیز متناسب تهدیدات آمادگی‌های خود را ارتقا می‌دهد، گفت: آتش‌نشانان قهرمانان اصلی مقابله با هرنوع مخاطرات بحرانی هستند و علاوه بر خدمت‌رسانی بدون بهانه‌گیری حتی فراتر از ظایف خود برای جبران کاستی‌های دیگران عمل می‌کنند.

به گفته ارغوانی فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی کاشان در بحث ارائه آموزش‌های شهروندی با سبک‌های مختلف در سطح کشور بی‌نظیر است.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.