بخش سنگ‌شکن بیمارستان آیت‌الله یثربی افتتاح شد

بخش سنگ‌شکن بیمارستان آیت‌الله یثربی افتتاح شدکاشان فردا – رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی کاشان اعلام کرد: در آستانه پنجمین سال گشایش، بخش سنگ‌شکن این بیمارستان در آیینی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

دکتر مصطفی سروی‌زاده گفت: دستگاه سنگ‌شکن بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی از بهترین برندهای روز دنیا و از کشور آلمان خریداری شده که قادر است با امواج فراصوت سنگ‌های کلیه و مجاری ادراری را با کمترین آسیب و درد خُرد نماید.

بیشتر بخوانیم:
+
تجهیز بیمارستان آیت‌الله یثربی کاشان به دستگاه سنگ‌شکن پیشرفته

+ زایمان در بیمارستان آیت‌الله یثربی با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه

وی با اشاره به این‌که میزان سرمایه‌گذاری بخش‌ سنگ‌شکن بیش از ۸ میلیارد تومان است، افزود: بخش سنگ‌شکن در آستانه پنجمین سال تاسیس بیمارستان و با حضور مسئولان شهری مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

رئیس بیمارستان فوق‌تخصصی آیت‌الله یثربی ادامه داد: مدت‌هاست شهرستان کاشان فاقد دستگاه سنگ‌شکن برون‌اندامی بوده و بیماران ناچار بودند برای درمان به شهرهای قم، تهران و اصفهان مراجعه کنند که با خرید این دستگاه مشکلات بیماران مرتفع گردید.

دکتر سروی‌زاده خاطرنشان کرد: مجوزهای لازم از سازمان‌های مربوطه اخذ گردیده و جهت رفاه بیماران و سهولت در خدمات‌دهی در حال انعقاد قرارداد با بیمه‌های پایه و تکمیلی هستیم.

هفتم مردادماه گذشته مدیرعامل موسسه محب سلامت کاشان از خرید و نصب این دستگاه خبرداده و اظهار امیدواری کرده بوده که به‌زودی مورد بهرده‌برداری قرار بگیرید که امروز رسما مورد بهره‌برداری قرارگرفت.

کاشان فردا را در اینستاگرام دنبال کنیم:   https://www.instagram.com/kashanefarda.ir

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.